ik weet niet of mijn titel helemaal duidelijk is ofniet, maar dat hoor ik vanzelf wel
Ik zit misschien met een probleem, ik wil namelijk een startkaart aanvragen, maar mijn pony is niet elk jaar opgemeten. Een jaar geleden kreeg ik hem, ik heb hem gekocht van een handelaar en hij zei: Hij staat ingeschreven als paard, maar ik betwijfel of het echt een paard is. Toen voorlopig dus maar even gelaten voor wat het was. Toen kwam de ponymeter op de manege, en ik dacht, ik kan hem altijd laten opmeten. Hij was nog nooit eerder opgemeten, dus hij vond het een beetje griezelig. Uiteindelijk na het opmeten was hij nog net 1.569, nog net een pony dus, het scheelde niet veel, maar ik had toch een pony.
Nu wil ik graag bij de pony's gaan starten maar op de site van de KNHS stond dat als je een pony hebt hij elk jaar moet worden opgemeten tot zijn 8e levensjaar. De keer dat ik hem hem op laten meten was ook in het jaar dat hij acht werd.
Maar het probleem is dus dat hij niet elk jaar is opgemeten, dus ik weet niet of dit mag.
Kan iemand mij hier bij helpen?
Groetjes,

!
!