Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

haha..
haha..
haha 
Dela schreef:TS bedoeld vriezenveen binnen, evenals Saasveld en Delden
Adil18 schreef:Dela schreef:TS bedoeld vriezenveen binnen, evenals Saasveld en Delden
Saasveld heeft vaak ook buiten een parcour staan hoor! Heb er altijd les gehad toen ik nog voor de Bögelscamp reed, dus kan het wel weten![]()
In Tubbergen richting Geesteren, Vasse en Langeveen komt ook altijd een parcours te staan, bij de rotonde bij 'de Knoefbakker'. Die is van een veevoederbedrijf. Kun je altijd super mooi trainen!

Dela schreef:Adil18 schreef:
Saasveld heeft vaak ook buiten een parcour staan hoor! Heb er altijd les gehad toen ik nog voor de Bögelscamp reed, dus kan het wel weten![]()
In Tubbergen richting Geesteren, Vasse en Langeveen komt ook altijd een parcours te staan, bij de rotonde bij 'de Knoefbakker'. Die is van een veevoederbedrijf. Kun je altijd super mooi trainen!
onderstaande die jij beschrijft is degene wat ik topicstarter al mede had gedeeld
Van Saasveld weet ik, maar mijn reactie was op TeeGee.
Ik heb wel van horen zeggen dat Saasveld niet veel moet voorstellen?! of het zo is, is ten tweede.