Vind je het handig, of juist niet?
Of start je gewoon alleen in de klasse waar je anders ook startte?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Start wel een rondje HC lager af en toe, maar ga niet voor de prijzen rijden.
Saffier schreef:Soory dat ik met deze vraag kom, maar omdat ik nu in Frankrijk woon ben ik niet meer zo bij met de wedstrijden in NL.
Bedoelen jullie met flexibel springen dat je officieel kan starten in de klasse die je zelf wilt?
Zoiets hebben we hier ook. Ik kan kiezen van 90cm tot en met 130 of zo.

texelse schreef:10 cm zal het verschil ook niet maken denk ik, maar wel het verschil tussen en L en een M parcours. Een M parcours is qua lijnen toch moeilijker en de driesprong vraagt toch ook wat meer dan een dubbel.
Blue9 schreef:texelse schreef:10 cm zal het verschil ook niet maken denk ik, maar wel het verschil tussen en L en een M parcours. Een M parcours is qua lijnen toch moeilijker en de driesprong vraagt toch ook wat meer dan een dubbel.
Ik zie toch echt niet vaak dat een parcour verandert wordt hoor, van B naar L naar M etc als het op dezelfde dag is. Soms op de grotere concoursen of regio kampioenschappen. En nou dat verschil dubbel/ 3-sprong is ook te doen, misschien net wat belangrijker om een goede afstand te hebben.
Blue9 schreef:@ WinBinChes: Maar waarom start je dan niet HC?
WinBinChes schreef:Blue9 schreef:@ WinBinChes: Maar waarom start je dan niet HC?
1. omdat we als combinatie nog niet zover zijn.
2. zal ik dat de eerste keren waarschijnlijk ook wel doen, maar ik wil op den duur ook in het wedstrijd verband springen. Op mijn eigen tempo en voorwaarden en dat kan nu. De eerste echte springles staat dan ook gepland voor volgende week.