ik ben benieuwd wat andere mensen een normale tijd vinden om de startlijst online te zetten,erger me af en toe een breuk aan hoe lang het soms duurt voordat de startlijst erop staat. Zoals nu ook heb ik zaterdag wedstrijd,staat nog geen startlijst online.
Ik vind dat er toch wel minimaal een week van tevoren een voorlopige startlijst op mag staan.
Zelf vind ik het goed als het een halve week van te voren online staat. Ik hou m'n hele wedstrijddag vrij, zodat ik ook niet met het probleem kom dat blijkt dat ik pas eind van de middag zou moeten starten, terwijl ik dan een afspraak heb.
monique4
Geplaatst: 01-04-09 20:45
Ik vind het ook wel prettig als de startlijsten er 1 week van te voren op staan, nu nog niet voor zaterdag, erg laat zeg.
liiisette
Geplaatst: 01-04-09 20:46
opzich vind ik 1,5 week van te voren vind ik wel heel fijn en anders uiterlijk een week van tevoren vind ik wel moeten zegmaar...
ja heb net maar gebeld en weet nu wel dat ik sochtends moet starten zag ook in het regelement van de knhs staan dat er minstens 3 dagen van tevoren bekend moet zijn waar de starttijden staan
diega
Geplaatst: 01-04-09 22:32
Vind het ook fijn als de lijst er toch minimaal 5 dagen van te voren op staat. Soms moet je plannen als je bv ook nog naar een verjaardag moet of als je een groom moet regelen. Toch fijn als helpers het ruim van te voren weten wanneer ze moeten " aantreden".
ja toch vind ik ook. nou staat die lijst er eindelijk op hebben ze me in de verkeerde klasse ingeschreven zucht
Bren79
Geplaatst: 03-04-09 20:28
Tjonge we mogen tegenwoordig blij zijn dat ze de startlijsten online zetten eerder moest je erachteraan bellen of stuurden ze de starttijden naar je vereniging en moest je daarheen bellen wanneer je moest starten(arme mensen die telkens compleet platgebeld werden) En vind het nu wel fijn als het er een paar dagen van te voren opstaat, zodat je idd even kan plannen
5 dagen van te voren voorlopige lijsten. En 2 á 3 dagen ervoor de officiele lijsten. Zou wel fijn zijn, maar in de praktijk is dit helaas niet altijd het geval
Ik snap best dat het lastig is om zo'n lijst van tevoren te maken, omdat er altijd veel mensen toch nog af bellen, maar vind het wel fijn een beetje een richtlijn te hebben of ik sochtends of smiddags moet!
Ik vind ook 1 week te voren toch eigenlijk wel een must. En dan de dinsdag of woensdag belavond voor evt verzetten. En dan mag wat mij betrefd vrijdag de definitieve lijst komen, want dan scheelt het nooit meer dan een half uur tot max een uur.
Ik geef altijd aan welk dagdeel ik niet kan bij het opgeven. Maar het is idd wel heel erg fijn om ruim te voren te weten hoelaat je ongeveer moet.