Bevestiging na coupons opsturen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Puck__

Bevestiging na coupons opsturen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 16:00

Hoi,
Ik ga binnekort me eerste officiele wedstrijd starten. Ik heb er al wat gepland en al coupons opgestuurd.
Alleen nu vraag ik me af, krijg je een soort bevesteging dat ze de coupons ontvangen hebben en je ingeschreven staat?
En ook als je je digitaal inschrijft ( dmv mailtje met alle gegevens) krijg je dan iets van bevesteging? Of pas een paar weken voor de wedstrijd, dat je het kan zien op de startlijst?
Als dit een domme vraag is sorry ervoor maar ik heb er nog niet echt ervaring mee hoe alles precies gaat met de inschrijving/ coupons ;).

Doerakje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 16:18

Domme vragen bestaan niet ;)
Nee, je krijgt geen bevestiging als ze je coupons binnen hebben. Als de startlijst gepubliceerd is kan je zien of je er tussen staat, of je kunt even met het secretariaat bellen.
Bij digitaal inschrijven (per mail, of bij startlijsten.nl) krijg ik vaak wel een bevestiging, maar hier vraag ik dan meestal ook naar, zodat ik zeker weet dat ik kan starten ;)
Succes met je wedstrijden! :D

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 16:26

Bij de RV waar ik reed kreeg je wel keurig een bevestiging van de ingekomen couponnen(ook als deze per post werden toegezonden)

Ik denk dat het dus een klein beetje afhankelijk is van de RV/PC hoe ze dit oplossen

Puck__

Re: Bevestiging na coupons opsturen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 16:31

Nou in ieder geval bedankt!
En als je je digitaal inschrijft, moet je je coupons dan meenemen naar de wedstrijd?

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 16:54

je krijgt idd geen bevestiging als je je coupons verstuurd,
bij digitaal inschrijven soms wel, idd als je er zelf om vraagt.

alleen ik heb wel eens gehad dat ik mij heb opgegeven (digitaal) en het vervolgens dus niet aangekomen bleek te zijn.... gelukkig was de club nog zo aardig om mij bovenaan de wachtlijst te zetten, en heb dus alsnog kunnen starten :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 19:47

Heb bij het versturen van coupons nog nooit een bevestiging gehad. Maar meestal stuur ik zoiezo eerst een mailtje, OF ik (nog) ingeschreven kan worden en verstuur daarna de coupons pas. :)

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 10:37

Ik mail of bel eerst even of er plaats is en stuur dan pas mijn coupons op

Amanda_T
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 22:07

Ik stuur altijd eerst een mailtje of er nog genoeg plekken beschikbaar zijn en dan pas stuur ik mijn coupons op. Een dag of 4 nadat ik ze opgestuurd heb stuur ik even een mailtje naar de organisatie (degene met wie ik contact had over de startplaatsen) en informeer ik even of mijn coupons binnen zijn. Wat ik dan wel zeer vervelend vind, is dat je op sommige vragen wel antwoord krijgt maar als je dan mailt over de coupons, je niks terug krijgt....

scandic2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 22:53

Ik vraag nooit om een bevestiging. Startlijst afwachten en je weet het.

Amanda_T
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 11:00

scandic2004 schreef:
Ik vraag nooit om een bevestiging. Startlijst afwachten en je weet het.

Nou, er gaat tegenwoordig zo gigantisch veel fout met de post, dat ik het de laatste tijd wél vraag...Het is maar een kleine moeite om even een mailtje terug te sturen met dat ze ontvangen zijn toch?

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 08:55

Ik wil niet vervelend zijn, maar wij zijn momenteel bezig met het organiseren van een tweedaags concours, als het goed is kunnen hier zo'n 350 combinaties starten, zowel paarden als pony's. Met het sorteren, inbrengen en in de mappen plaatsen ben ik in ieder geval iedere dag al minstens een uur bezig. Daarnaast heb je mensen die nu zich afmelden, nog willen weten of ze er nog plek is,als je ze mailt dat er dan nog plek is en wat voor klasse ze dan rijden, hoor je weer niets, schiet ook lekker op, enz. Als je dan ook al die 350 mensen ook nog even een mailtje moet sturen dat de coupons wel zijn aangekomen, daarbij weet je de meeste e-mailadressen niet, zou je ze moeten bellen, het moet leuk blijven, is tenslotte vrijwillerswerk. Kan me voorstellen dat de mailtjes met de vraag of de coupons zijn aangekomen eerst blijven liggen en dat andere meer priotiteit hebben, zou ik ook doen.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 16:33

Normaal krijg je inderdaad niets te horen.
Gelukkig zijn er tegenwoordig wel veel clubs die 1,5 a 2 weken van te voren de startlijst erop hebben staan.
Helaas ook veel die pas de week zelf de lijsten maken :=