Opgeven van wedstrijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LizZz
Berichten: 31
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Breezand

Opgeven van wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-03 08:35

Normaal gaf ikme altijd op via de manege, maar ik moet het nu dus zelf doen met me coupons. Alleen wou ik ff weten hoe dat gaat, okeej ik moet 2 coupons insturen naar het wedstrijdsecretariaat. Maarmoet ik er nog iets bijvermelden? Welke klassse ik wil starten ofzo? Verward

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 09:32

Ik zou als ik jou was eerst effe bellen met het wedstrijdsecretariaat of je er nog bij kan en dan zou ik om het adres vragen waar je de startcoupons heen kan sturen, en op je startcoupons moet je altijd vermelden in welke klasse je start!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 22:35

Ja, idd eerst bellen vantevoren. Sommige verenigingen behandelen coupons niet waar niet eerst overleg over is geweest. Is ook wel begrijpelijk, anders stuurt iedereen maar raak.

Je moet op de coupon de plaats van de wedstrijd opschrijven, de datum en klasse. Je kan bovenin ook nog invullen dat je 2 proeven wil rijden, maar ik deed het voorheen nooit en het is altijd goed gegaan.

Succes!

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 12:06

Manon schreef:
Je kan bovenin ook nog invullen dat je 2 proeven wil rijden, maar ik deed het voorheen nooit en het is altijd goed gegaan.


maar wel voor elke proef die je wilt rijden een coupon, dus 2 coupons voor 2 proeven... Haha!