In het vraagprogramma zie ik het volgende staan:
Citaat:5. Een deelnemende ruiter/amazone dient in het bezit te zijn van een geldige KNHS ponystartkaart. Indien de pony niet bij de KNHS geregistreerd is, dient bij inschrijving een kopie van het paspoort meegezonden te worden. In alle gevallen moet de pony gechipd zijn.
Dus als ik het goed begrijp hoeft de combinatie geen startkaart te hebben, maar hoeft alleen de ruiter/amazone een startkaart te hebben?
Ook op het inschrijfformulier staat het nog een keer:
Citaat:Let op: een deelnemende ruiter/amazone dient in het bezit te zijn van een geldige KNHS ponystartkaart.
Indien de pony niet bij de KNHS geregistreerd is, dient bij de inschrijving een kopie van het paspoort meegezonden te worden. In alle gevallen moet de pony gechipt zijn.
Daar staat echter wel een combinatienummer bij om op te geven, en een persoonsnummer.
Ik heb namelijk een talentvolle 4-jarige staan, maar degene die er nu op rijdt is de ponyleeftijd al even gepasseerd. Als het te combineren is met zijn dekseizoen zou ik hem graag door een gastruiter uit willen laten brengen, maar dan hoef ik dus geen startkaart aan te vragen als ik het goed begrijp?
Vraag me alleen af of ik het goed lees.
) dus dat wordt of vanmiddag laat in de middag (als ik op tijd thuis ben) of morgen pas.