Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
annie88 schreef:maar als het een grap is, dan kunnen ze het toch ook op de knhs site vermelden.. ? Of denken jullie dat het officieel is als het op de knhs site staat.. Wat ik wil zeggen is dat de knhs site ook een grap kan maken, toch?
annie88 schreef:maar als het een grap is, dan kunnen ze het toch ook op de knhs site vermelden.. ? Of denken jullie dat het officieel is als het op de knhs site staat.. Wat ik wil zeggen is dat de knhs site ook een grap kan maken, toch?

...met een witte rijbroek en een wit dekje en zwarte laarzen natuurlijk....en ik heb ook een oranje set...ook leuk..zwart jasje met oranje bies en oranje dekje of het witte KNHS dekje...en zwart hoofdstel met oranje onderlegd...
Maar het zal gewoon zwart/wit zijn vind ik nogaltijd het mooist. Ik heb op verschillende topics wel mooie kleuren gezien maar ik blijf bij de ouderwetse zwart/wit comdi.
en heb mijn zinnen gezet op een paar bruine De Niro laarzen.

Dressuur is voor ons maar bijzaak en heb toevallig vorig jaar een nieuw, blauw jasje gekocht.