Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anoeska schreef:Ik denk dat het dan té veel een moment opname wordt. Eén goede dag, en je kan door. Juist door het systeem van minstens 10 winstpunten halen, toon je aan dat je over een langere periode het niveau hebt dat gevraagd wordt.
Babel schreef:Ik denk ook dat als je echt al de L2 oefeningen met gemak thuis rijdt dat je dan, mits je het op wedstrijden ook kunt laten zien, zo de B door bent.
Hoeft je echt niet veel wedstrijden te kosten als je je paard op wedstrijd net zo voor elkaar hebt als thuis.
mee eens... amondi schreef:Dat jullie zo gemakkelijk naar wedstrijden kunnen en dus makkelijk 20 proeven met winst kunnen rijden, daar gaat het juist niet om.
Het gaat om de mensen die geen trailer hebben, of wiens ouders gewoon niet vaak mee kunnen, of die simpelweg de 160 euro die het gaat kosten om 20 proeven te rijden, niet willen of kunnen ophoesten!
Dat ik wel een trailer heb en dat wij kringwedstrijden hebben, dat is mooi voor ons, maar ik ken wel degelijk mensen die gewoon niet vaak op concours kunnen en toch heel behoorlijk rijden!
Het is dus een idee voor mensen die er anders gewoon nooit toe komen om te promoveren.
amondi schreef:Dat jullie zo gemakkelijk naar wedstrijden kunnen en dus makkelijk 20 proeven met winst kunnen rijden, daar gaat het juist niet om.
daffodil schreef:Als je je paard echt zó goed voor elkaar hebt, dat je makkelijk twee klasses hoger zou kunnen starten, zou je redelijkerwijs met slechts enkele proeven door een klasse heen kunnen zijn.
Stalgenootje heeft superleuk jong paard, rijdt eerste wedstrijd in L1 3 winst, tweede wedstrijd 2, dus met hooguit 2 of 3 keer starten is ze erdoor!
juval schreef:dit systeem hadden ze vroeger bij de NPC. Dan moest je een examenproefje rijden en mocht je in die klasse gaan starten.. zo heb ik toendertijd de B over kunnen slaan. Maar ja, dan heb ik het dus wel over ruim 20 jaar geleden..... toen de npc overging in knf is dat afgeschaft.

amondi schreef:juval schreef:dit systeem hadden ze vroeger bij de NPC. Dan moest je een examenproefje rijden en mocht je in die klasse gaan starten.. zo heb ik toendertijd de B over kunnen slaan. Maar ja, dan heb ik het dus wel over ruim 20 jaar geleden..... toen de npc overging in knf is dat afgeschaft.
Dat wist ik niet eens, Maar dat is inderdaad de kern van mijn idee, gewoon een dynamische klassering, voor mensen die dat willen.
.
.