Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SuuZzel schreef:Natuurlijk kun je wel wassen, maar dan wel met lauw water..
Dekentje er meteen op, als het kan binnen doen en anders uit de wind.. Niks aan de hand..
lovelucydan schreef:gewoon wassen. deken er op en klaar. vraag je of iemand hem even vasthoud(vraag een vriendin mee)
je mag wel iets vriendelijker vragen om een reactie![]()
Phoebe_ schreef:Ik zou ook wassen met lauw water maarja
Of misschien eens proberen met een droogshampoo? Of van die sprays die plekken uit je paard halen. (heb hier wel geen ervaring mee dus ik weet niet hoe het effect hiervan is)
is dat duur en hoe werkt dat ongeveer ? en de gevreesde vraag kan ik het alleen doen? banderass schreef:Phoebe_ schreef:Ik zou ook wassen met lauw water maarja
Of misschien eens proberen met een droogshampoo? Of van die sprays die plekken uit je paard halen. (heb hier wel geen ervaring mee dus ik weet niet hoe het effect hiervan is)
nog nooit vn gehoord zelfsis dat duur en hoe werkt dat ongeveer ? en de gevreesde vraag kan ik het alleen doen?
Phoebe_ schreef:Ik zou ook wassen met lauw water maarja
Phoebe_ schreef:Ja ik heb dat gewoon gehaald hier in de winkel (carrefour). Eigenlijk is dat voor de mens maarja. Ja ik weet inderdaad niet met zekerheid of het gaat helpen bij jou...
Ik heb daar iets van een 5 euro voor betaald
Zo ziet het eruit wat IK gebruikt heb :
Storm76 schreef:Om warm water te maken heb je alleen een waterkoker, water en electriciteit nodig, de laatste zijn op iedere stal wel te vinden, zo heb ik het ook jarenlang gedaan en dat werkt prima!
)Olijkje schreef:Ik heb ook een plak op een achterbeen, die ik niet wegkrijg. De rest poets ik wel goed, en dan maar wachten op beter weer(ik heb alleen beschikking over koud water, en electriciteit is er ook niet, het is een keioud stalletje, heeft de watersnoodramp overleefd)
En met een deken opzetten,dan wordt de deken vies, en de vacht niet..