Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Benita schreef:Wij wonen in Duitsland. Mijn dochters rijden in Nederland concoursen, ze hebben ook gewoon startkaarten die op het duitse adres staan. Je moet wel lid zijn van een nederlandse vereniging. Geen probleem dus. Mijn dochters rijden ook in Duitsland wedstrijden alleen nog maar in de E rubriek, hier heb je nog geen startkaart voor nodig. Ik zou graag willen weten hoe het gaat als ze in A willen starten, dan hebben ze nl. een Duitste starkaart nodig. Ik weet niet of dit samen gaat met de Nederlandse startkaart, dit moet ik nog eens bij de KNHS navragen. Volgens mij moet je wel kiezen, of een startkaart aanvragen in Nederland of in Duitsland en heb je van de knhs of de fn toestemming nodig om in het buitenland te starten.

Die van jou dan ook toch, Benita? Benita schreef:Wij wonen in Duitsland. Mijn dochters rijden in Nederland concoursen, ze hebben ook gewoon startkaarten die op het duitse adres staan. Je moet wel lid zijn van een nederlandse vereniging. Geen probleem dus. Mijn dochters rijden ook in Duitsland wedstrijden alleen nog maar in de E rubriek, hier heb je nog geen startkaart voor nodig. Ik zou graag willen weten hoe het gaat als ze in A willen starten, dan hebben ze nl. een Duitste starkaart nodig. Ik weet niet of dit samen gaat met de Nederlandse startkaart, dit moet ik nog eens bij de KNHS navragen. Volgens mij moet je wel kiezen, of een startkaart aanvragen in Nederland of in Duitsland en heb je van de knhs of de fn toestemming nodig om in het buitenland te starten.
kaatje77 schreef:Leuk, ik woon ook vlak aan de grens, heb vroeger met de pony's wel altijd in Uelsen en Neuenhaus gestart, maar dat regelde de club eigenlijk.
Gaat eens op onderzoek uit om weer in Dld te starten.