Best wel irritant eigenlijk, of ben ik de enige die er zo over denkt?
Ik moet vervoer regelen en een lezer en laat dat liever niet op het laatste moment aankomen.
Maar ja, het is niet anders....
Maartje86
Geplaatst: 04-02-09 14:01
Volgens mij ging die wedstrijd niet door.... hadden geen goedkeuring van de KNHS gekregen. Staat het vraagprogramma er nog op? Zou je ze even kunnen bellen hoe het precies zit.
(heb het ook van iemand gehoord dus kan je niet vertellen hoe het precies zit)
Mareska
Geplaatst: 04-02-09 14:43
Die wedstrijd is inderdaad afgelast, dit hoorde ik van een deelnemer die vorige week afgebeld is door het secretariaat.
vur
Geplaatst: 04-02-09 18:13
Dan zou ik wel eens willen hoe dat nu weer mis heeft kunnen gaan. Huisman organiseert aan de lopende band wedstrijden, dus hier snap ik niks van.
Mareska
Geplaatst: 04-02-09 18:21
Je kunt ze even bellen? Dan krijg je antwoord..
vur
Geplaatst: 04-02-09 18:23
Ikke niet. Ik sta niet ingeschreven daar, maar ik ken de wedstrijden wel en ga wel eens kijken, dus ik was gewoon benieuwd. Dit omdat ik zelf ook wel eens wedstrijden georganiseerd heb en nog steeds wel eens help hierbij. Kunnen we allemaal van leren niet. Om nu zelf te gaan bellen, lijkt zo nieuwsgierig en misschien voor haar een beetje raar. Anders vraag ik het haar wel bij een volgende gelegenheid.
hmm, er was eerder al een wedstrijd niet toegewezen.. wilde voor iemand anders concour opgeven in nistelrode, voor de zekerheid gebelt, en melde dat de wedstrijd wel was toegewezen.,. vreemd