Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Olympus_ schreef:Meestal wordt het gemiddelde genomen en heb je dus 178 punten.. Het telt dus niet als winstpunt. Dit kán weleens verschillen per vereniging. Even navragen
K1MmEl schreef:winstpunte tellen niet mee op kampioenschappen.. winstpunten tellen alleen op wedstrijd waar iedereen mag komen, oftewel opengestelde wedstrijd.. kringkampioenschappen zijn niet opengesteld want daar moet je je voor selecteren!
En bij meerdere jury's telt het gemiddelde, dus je hebt zoiezo geen winstpunt, om beide redenen!
K1MmEl schreef:voor friezewedstrijd hoef jeje niet voor te selecteren, dat is een opengestelde wedstrijd voor dat soort ras! kringwedstrijden mogen hier door iedereen gereden worden, of voor jou een selectiewedstrijdis of niet, maakt niet uit. en ik ging er vanuit dat ze gewoon via de knhs reed en niet via een bepaald stamboek kampoenschap. dus het is wel wat ik zeg.. in ieders geval hier wel hoor!!
Aranel schreef:Ik denk ook dat je 178 hebt
Maar missschien heb je geluk, de KNHS heeft bij mij ook een keer een foutje gemaakt, in een L2 proef had ik een keer 187 en 182 en een eerste plaats, maar die proef werd dus beoordeeld door 2 jury's, en ze telden beiden als WP's mee
AmonRe schreef:Aranel schreef:Ik denk ook dat je 178 hebt
Maar missschien heb je geluk, de KNHS heeft bij mij ook een keer een foutje gemaakt, in een L2 proef had ik een keer 187 en 182 en een eerste plaats, maar die proef werd dus beoordeeld door 2 jury's, en ze telden beiden als WP's mee
Dat is apart, want normaal gesproken heeft alleen de hoofdjury bij C dan een startcoupon en de andere jury alleen een protocol.
De KNHS krijgt alleen de originele startcoupons toegestuurd. Hoe weten ze dan dat je 2 wp zou hebben? Tenzij allebei de jury's in afwijking met de regels een startcoupon zouden hebben natuurlijk.
. Maar ik ben er wel blij mee
AmonRe schreef:Aranel schreef:Ik denk ook dat je 178 hebt
Dat is apart, want normaal gesproken heeft alleen de hoofdjury bij C dan een startcoupon en de andere jury alleen een protocol.
De KNHS krijgt alleen de originele startcoupons toegestuurd. Hoe weten ze dan dat je 2 wp zou hebben? Tenzij allebei de jury's in afwijking met de regels een startcoupon zouden hebben natuurlijk.