Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
RedPassion schreef:Ik zou dat niet pikken hoor.... hij heet gewoon Andoy en als ze daar hun werk goed doen en op de gegevens van het paard letten is er niks aan de hand.
Edit: Hihi, in je profiel staat wel Andoy II.
daantjuhhh schreef:Robbertcv schreef:heb je jezelf en (oude) andoy wel afgemeld bij de knhs?
Jep 3 jaar geleden al!
En voor nieuwe andoy heb ik een nieuw aanvraagformulier ingevult.

_Bonte_ schreef:ik snap niet dat ze je dit kunnen verplichten ...
Jij kiest toch een naam , zij niet !
Raja schreef:Ik begrijp dat echt niet hoor.
je startkaart met de eerste Andoy is toch opgezegd?
dat Combinatienummer bestaat toch niet meer??
Wat doen ze dan moeilijk daar!
Wat een sukkels zo af en toe toch ook...
maar Andoy D is idd wel een leuke naam dan.
Of dan Andoy Day

daantjuhhh schreef:_Bonte_ schreef:ik snap niet dat ze je dit kunnen verplichten ...
Jij kiest toch een naam , zij niet !
Neej, ze kunnen het in principe natuurlijk niet echt verplichten, maar wat heb ik eraan als ik straks al mijn coupons moet opsturen om te bewijzen dat ik 10 winstpunten heb inplaats van 5 bij de oude andoy en 5 bij de nieuwe?
Mag ik weer postzegels plakken en kost allemaal tijd en werk.
Heb ik echt geen zin aan.
Dus ik werk liever mee en verzin wat voor er achter.
@ Robbertcv.
Neej dat snap ik ook niet.
maar ken jij KNHS?
Ik wel, ze zijn daar niet altijd even slim.
Ik start al 14 jaar, ik ken het.
Ik kies liever eieren voor mijn geld.
Dan dat ik volgend jaar weer een verkeerde startkaart of verkeerde winstpunt telling heb!
Lielle schreef:je bent afgemeld maar dat paard is wel nog te zien in het systeem (heb er toevallig gisteren over gebeld).
ben wel benieuwd wat je van Andoy's boy vindtAndoy's Day zou ik ook mooi vinden.
Nibbit schreef:Ze hebben een fout gemaakt, laat ze het ook maar oplossen
Ik zou echt niet akkoord gaan en de naam wijzigen. Paard heet Andoy en niet anders....
Hoeveel paarden zijn er wel niet met dezelfde naam, moeten die dan allemaal wat anders verzinnen?
Nibbit schreef:Ze hebben een fout gemaakt, laat ze het ook maar oplossen
Ik zou echt niet akkoord gaan en de naam wijzigen. Paard heet Andoy en niet anders....
Hoeveel paarden zijn er wel niet met dezelfde naam, moeten die dan allemaal wat anders verzinnen?