Mag ik een blanco startcoupon retourneren?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Marleen_

Mag ik een blanco startcoupon retourneren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 18:55

Hallo

Aangezien mijn startkaart niet op tijd kon zijn voor mijn selectie van 4 januari had ik blanco startcoupons besteld.
Die zijn vandaag aangekomen. Nu zag ik dat je per 2 proeven dus gebruik maakt van 1 startcoupon, terwijl ik dacht
per proef 1 blanco nodig te hebben.
Heeft iemand een idee of ik de coupon die ik dus over heb mag terugsturen naar de KNHS? Of wat ik er anders mee moet doen Knipoog

groetjes Marleen

Zesiram

Re: Mag ik een blanco startcoupon retourneren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 10:52

Naar mijn weten moet je 1 coupon per proef gebruiken hoor? Ik heb er nog nooit van gehoord dat je meerdere proeven op 1 coupon kan rijden. Dus zou hem nog maar even niet terugsturen.
En anders kan je hem net zo goed houden, komt altijd van pas Knipoog

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 12:54

Hoeveel proeven rij je?

Per proef heb je 1 coupon nodig, maar bij sommige selecties/kringkampioenschappen zijn er 2 jury's per proef. Dan heb je wel 2 coupons nodig.

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-08 13:30

Ik rij 2 proeven

Dit is 1 v/d 2, iemand die weet of ik aan 1 genoeg heb of er echt 2 nodig heb?

Afbeelding

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 13:33

Je heb gewoon per proef 1 zo'n coupon nodig.
Dus je hebt er 2 nodig Lachen

kaatjemuts

Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 13:37

TeeGee schreef:
Hoeveel proeven rij je?

Per proef heb je 1 coupon nodig, maar bij sommige selecties/kringkampioenschappen zijn er 2 jury's per proef. Dan heb je wel 2 coupons nodig.

idd, zo is het precies, je hoeft dus niet 1 terug te sturen...
Op het vraagprogramma staat ook wel aangegeven hoeveel coupons je op moet sturen.

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 14:24

als je startkaart te laat binnenkomt hoef je geen blanco te bestellen je secretaris van de vereniging had kunnen bellen en uit kunnen leggen dat je op 4 januari een wedstrijd had ingeschreven en dan had je 2 coupons van de knhs gekregen met stempel van hun en je combinatie nummer ingevuld
Je hoeft hier dan niet voor te betalen
De orginele blanco coupons zijn duur maar als het een foutje ( te laat aangemaakte startkaart) van de knhs is dan krijg je ze gratis van de knhs

cojo79

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 14:28

De coupon die jij laat zien is voor 1 proef.
(1 coupon is altijd voor 1 proef!! mocht je 2 proeven rijden dan heb je er 2 nodig.Maar als er zelfs 2 jury's zitten per proef heb je er 4 nodig)

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 19:19

goldwing schreef:
als je startkaart te laat binnenkomt hoef je geen blanco te bestellen je secretaris van de vereniging had kunnen bellen en uit kunnen leggen dat je op 4 januari een wedstrijd had ingeschreven en dan had je 2 coupons van de knhs gekregen met stempel van hun en je combinatie nummer ingevuld
Je hoeft hier dan niet voor te betalen
De orginele blanco coupons zijn duur maar als het een foutje ( te laat aangemaakte startkaart) van de knhs is dan krijg je ze gratis van de knhs

ik heb voor de 11e en de 17e ook 2 wedstrijden gepland staan, maar vrees dat mijn startkaart er niet optijd is (half dec aangevraagd, wou helaas niet meer voor 1 dec, omdat ik paard toen nog niet had...)

maar heb hem nog niet ontvangen, en denk dat dat ook erg krap word als het al lukt voor volgende week...

Heb al wel via de servicedesk van knhs een mailtje gestuurd met gegevens en de vraag of mijn startkaart optijd binnen is en of ze anders blanco coupons naar mijn adres kunnen sturen, maar weet niet of dat genoeg is?
ze zijn pas vanaf 4 jan weer open, en die zondag heb ik al wedstrijd... dus wel allemaal erg snel Nagelbijten / Gniffelen leuk....

Of moet ik dan dus alsnog gewoon contact opnemen met mijn secretaris van de club, het verhaal uitleggen, en dan word dat kostenloos geregeld als het goed is? Bloos
BC zijn erg duur, en begreep dat je na een bepaalde tijd ze kostenloos kunt (laten) aanvragen bij de club?

ik heb zelf totaal geen ervaring met blanco coupons aanvragen vandaar Bloos

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 13:10

de gratis coupons moeten altijd door de secretaris aangevraagd worden
Hiervoor hoeft de club niet te betalen als het aan de knhs ligt
Maar als jij zelf naar blanco coupons vraagt krijg je inderdaad de dure orginele blanco coupons
Wat de knhs stuurt als ze door de club aangevraagd zijn zijn vervangende coupons gewoon de gele voorgedrukte alleen zijn deze leeg en hebben een stempel van de knhs

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 15:20

ah oke, dan neem ik nog even contact op met de secretaris van de club Lachen dankje! Lachen