Vragen mbt inschrijfformulieren, wie helpt?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Slotty

Vragen mbt inschrijfformulieren, wie helpt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 11:00

goedenmorgen allemaal,

Ik wil me gaan inschrijven voor de KNHS om in het nieuwe jaar wedstrijdjes te kunnen gaan rijden met mijn pony. Ik ben onder de 18, en hij is 1.53cm groot en 10 jaar oud.
Nu heb ik hier 2 formulieren liggen; 'mutatieformulier startkaartaanvraag' en 'mutatieformulier persoonsgegevens'.

Nu zijn er een paar dingen waarvan ik niet weet wat het betekend, en hoe ik eraan kom dus vandaar mijn vragen.

- wat betekend 'nummer persoon'? En waar kan ik mijn nummer vinden (als ik die al heb?)
- wat houdt de 'indicatie paard/pony' in? Het is een grote fjord van 1.53 dus een E pony. Maar die staat er dan niet tussen, dus het is vast een andere indeling, welke moet ik hebben?
- er staat soms (op beide formulieren) zie de toelichting, maar ik heb enkel deze 2 formulieren gekregen van mijn rijvereniging. Kan ik dit op internet vinden oid?

Hopelijk kan iemand me helpen,
Alvast hartelijk bedankt! Lachen

Isabella_

Re: Vragen mbt inschrijfformulieren, wie helpt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 11:09

Nummer persoon heb je waarschijnlijk al als je op de club lid bent.

indicatie zal zijn, lv bijv wit sokje, ra rv en la( linksvoor,rechtsachter,rechtsvoor,rechtsachter)
en bijv witte onderlip.

Slotty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 12:40

dus dat nummer hebben ze op de rijvereniging waar ik lid ben, als het goed is?
bijindicatie kan je kiezen uit: p=paard, PAB= pony cat. AB, PC=pony cat. C, PD=pony cat. D & PE= Kl. paard, cat. E (ingeschreven bij PC)

dat zijn de 5 optie's en dan moet je dus zo'n afkorting invullen. Maar waar vallen de grote E pony's onder? Of bedoelen ze iets anders?

bedankt voor je reactie hoor Lachen

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 15:27

Als e E-paard bij de ponyclub loopt dan vul je dat in (PE) , zo niet, dan hoort ie bij paard (P). Je nummer is je persoonsnummer die je hebt bij de KNHS. Deze staat op je ledenpas neem ik aan. De vereniging waar je lid bent, zal het nummer ook misschien wel hebben. Knipoog

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 19:04

Hier zijn al zoveel topics over. Daarnaast is er veel info te vinden in de Wiki/Faq en de site van de KNHS.