Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
).
RivellaLight schreef:Ik heb toevallig zo een zelfde geval... per 31-01-09 heb ik mij afgemeld bij vereniging A en per 01-02-09 aangemeld bij vereniging B...
De afmelding en aanmelding zijn al doorgegeven aan de KNHS.
Voor 2009 betaal ik dus bij twee verenigingen, maar dat even ter zijde..
Denken jullie dan dat het voor mij misschien ook tijdelijk niet mogelijk is om te starten???
. Myfairytale schreef:Is geen kwestie van dat de KNHS niet snel zou zijn, maar meer het feit dat er ongelooflijk veel nieuwe startkaarten en couupons geprint moeten worden.
Als nou iedereen ook eens correct en op tijd is met aanvragen...
oosterhoff schreef:Myfairytale schreef:Is geen kwestie van dat de KNHS niet snel zou zijn, maar meer het feit dat er ongelooflijk veel nieuwe startkaarten en couupons geprint moeten worden.
Als nou iedereen ook eens correct en op tijd is met aanvragen...
dan ontstaat de piek op een ander moment. Ik zou als bedrijfskundige in deze periode meer personeel installeren. Dat doet de post bijvoorbeeld ook. Je weet dat er een piek is omdat je zelf een uiterste mutatiemogelijkheiod geeft dus dan kan je er vanuitgaan dat het drukker wordt.
Ik zeg dus niet dat ze niet hard aan het werk zijn bij de KNHS. Ik weet wel zeker dat ze het super druk hebben maar ik zou er toch op in spelen. Ik moet overigens wel toegeven dat ze dit jaar meer bijgewerkt zijn dan vorig jaar. Er zit dus wel degelijk verbetering in.

Sjonniej schreef:Genoeg arbeidsplaatsen bij de KNHS, dus als je je geroepen voelt en denkt dat je alles een stuk beter kan laten verlopen, grijp je kans.
Het simpele feit ligt er gewoon dat ze je voor een bepaalde datum kunnen beloven dat je per 1 jan voor je nieuwe vereniging kan starten. Als jij pas na die datum alles doorgeeft, wat geeft jou dan het recht om te mopperen dat je in jan nog niet voor je nieuwe vereniging kan starten?? Je wist immers in oktober ook al dat er in januari selecties zouden zijn bij je nieuwe kring.
Sjonniej schreef:Genoeg arbeidsplaatsen bij de KNHS, dus als je je geroepen voelt en denkt dat je alles een stuk beter kan laten verlopen, grijp je kans.
Het simpele feit ligt er gewoon dat ze je voor een bepaalde datum kunnen beloven dat je per 1 jan voor je nieuwe vereniging kan starten. Als jij pas na die datum alles doorgeeft, wat geeft jou dan het recht om te mopperen dat je in jan nog niet voor je nieuwe vereniging kan starten?? Je wist immers in oktober ook al dat er in januari selecties zouden zijn bij je nieuwe kring.