Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

het is hobbie, en hobbie moet vooral leuk blijven

Dav schreef:Jammer dat al die vrijwilligers en de verening zoveel werk ervan hebben om'n wedstrijd te organiseren en dan om zulke reden af te melden.
(reden dan wel van te koud,kouwe wind etc)
Ook voor die mensen die alles moeten voorbereiden is het hobby en we zijn met z'n allen van elkaar afhankelijk...
In deze kou en dan nog 's avonds laat. Nee zou ik ook niet doen. Het moet voor jou en je paardje wel leuk blijve
Mloei schreef:Ik snap het maar al te goedIn deze kou en dan nog 's avonds laat. Nee zou ik ook niet doen. Het moet voor jou en je paardje wel leuk blijve
. Gabrielle_ schreef:Mensen het is paardrijden!
Volgens mij kunnen mensen die voor de kou thuis blijven beter op de dam vereniging gaan!
lindake schreef:Mloei schreef:Ik snap het maar al te goedIn deze kou en dan nog 's avonds laat. Nee zou ik ook niet doen. Het moet voor jou en je paardje wel leuk blijve
Volgens mij vind een paard het niet erg om met dit weer een dressuurwedstrijdje te lopen. Het gaat hier dus enkel om ruiterwelzijn.
Gabrielle_ schreef:Mensen het is paardrijden!
Volgens mij kunnen mensen die voor de kou thuis blijven beter op de dam vereniging gaan!
Dat vind ik een kort door de bocht reactie... Als TS het vandaag even niet ziet zitten om de kou op wedstrijden te trotseren hoeft ze dit toch niet te doen... Het is en blijft nog altijd een hobby.
vur schreef:Vraag: ben ik nou zo'n aansteller?
Antwoord: ja.
Gabrielle_ schreef:Waar staat ergens dat ik het persé over de TS heb?
aerdenhout1 schreef:Oeps...maakt mij dus ook een beetje een aansteller?????![]()
![]()
![]()
lindake schreef:Gabrielle_ schreef:Waar staat ergens dat ik het persé over de TS heb?
Nergens... Maar ook als het over in het algemeen gaat vind ik het een kort door de bocht reactie.
Als iemand even geen zin heeft om op wedstrijd gaan, mag die persoon af bellen.
Vind zo iemand geen aansteller...aerdenhout1 schreef:Oeps...maakt mij dus ook een beetje een aansteller?????![]()
![]()
![]()
.
. En wat de TS aangeeft is voor mij een geldige reden.