Sjonniej schreef:Meting op laten nemen in zijn paspoort en bij de pony's gaan starten. Waarschijnlijk is hij de vorige keer niet serieus gemeten en ik gok erop dat die meting ook niet in zijn paspoort staat?
Als je er problemen mee krijgt, kan je hem altijd nog na laten meten. Maar ik vraag me sowieso af of er ooit wel eens iemand kijkt of de stokmaat klopt bij de aangevraagde startkaart?
Hij is nooit serieus gemeten (het betreft mijn 'ex-paard'), hij staat in het KWPN veulenboek en is nooit op de stamboekkeuring geweest. Vandaar ook geen metingsgegevens op paspoort/stamboekpapier. Maar ik ben er zelf echt van overtuigd dat hij paardenmaat is en dat er een oogje toe is geknepen i.v.m. de leeftijd van je bijrijdster. Gekrompen is hij sowieso niet, daar hoef je je geen zorgen over te maken. 
Ik hoop alleen voor je bijrijdster dat mede-wedstrijdruiters hem niet als paard gaan bestempelen op de wedstrijden en daar negatief over gaan praten, want ikzelf zie in hem overduidelijk géén pony, of er nu een groot of klein iemand opzit. Ik geloof nl. écht niet dat 'ie 1.55 m hoog is.