Sunshine Tour

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

floor_uutje

Sunshine Tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 22:54

Er is mij gevraagd uit te zoeken hoe het zit met de Sunshine Tour.
Informatie op hun website is bijna niet te vinden.
Dus misschien is er hier iemand die er een keer heeft gestart en weet hoe het in zijn werk gaat.
Moeten alle paarden een FEI-paspoort hebben? Of geldt dit alleen voor de lichte en zware tour?
Welke klasses zijn er allemaal?
Ik heb gehoord dat het 3 weken duurt, is het ook mogelijk bijvoorbeeld 1 week te gaan?
Als je inschrijft heb je dan automatisch stallen op het complex? Of moet je dat nog apart regelen?
Hoeveel paarden mag een ruiter/amazone starten per klasse?

Bedankt!

Sim

Re: Sunshine Tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 09:34

floor_uutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-08 22:05

Ik heb dat inderdaad ook met Google gevonden, maar ik word er helaas niet veel wijzer van
Maar toch bedankt!

Is er niemand met ervaring? Die er bijvoorbeeld al een keer geweest is of komend jaar gaat?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 22:07

En de site van de FEI zelf?

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 11:34

Ik heb 1x meegereden maar dat is wel echt lang geleden dus ik weet niet meer precies hoe alles zat.
Ik weet vrij zeker dat we voor de jonge paarden geen FEI paspoorten hadden.
Voornaamste wat ik nog weer wat dat het verschrikkelijk duur was. Ik had destijds een sponsor die het allemaal betaald heeft maar ik had het anders nooit gedaan.

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 11:56

De ruiter waar ik dit jaar voor gewerkt heb is geweest.
Jonge paarden hebben geen FEI paspoort nodig, de oudere wel. Stalling moet je apart regelen en doe dat snel, anders sta je compleet achteraf bij het dressuurterrein en da's een pesteind weg van de rest. Dit jaar duurde 't trouwens iets meer dan 5 weken geloof ik. En het is idd vreselijk duur, duizenden euros per paard. Staat me vaag bij dat je 2 paarden per rubriek mocht rijden, maar dat weet ik niet zeker. Verder is de concurrentie erg groot, die ruiters nemen alleen echt goede paarden mee waarvan ze denken dat ze ze daar voor dik geld kunnen verkopen, lopen verrekte weinig amateurs rond. Regel ook op tijd een hotel, anders is er niets meer te vinden.

Edit: bovenstaand gold voor springen, dressuur is korter!