Vraag over de kringkampioenschappen!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Urbs

Vraag over de kringkampioenschappen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 23:00

Hallo,

Dit is misschien een rare vraag maar ik kan het antwoord nergens vinden. Ik wil dit jaar meedoen met de regio/kringkampioenschappen maar ik weet niet in welke regio! Ik woon in Hilversum (provincie Noord-Holland) en mijn paard staat in Eemnes (provincie Utrecht). Ik wil het liefst meedoen met de selectiewedstrijden van regio Utrecht omdat dit vele malen dichterbij is maar ik weet dus niet wat ik nu moet doen.

Wie weet het antwoord?

Sim

Re: Vraag over de kringkampioenschappen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 23:17

Je moet starten in de regio waar je rijvereniging is gevestigd. Als dat een vereniging in NH is moet je daar starten en als jouw vereniging in Utrecht zit, moet je daar starten.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 23:32

Maar laat je niet misleiden door de naam. Bijvoorbeeld: de Hilversumse Rijclub hoort bij Utrecht. Oftewel: bij welke vereniging ben je lid?

elisa007

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:42

Ja, zoals swimmie zegt kun je je alleen kwalificeren voor de regiokampioenschappen als je de selectie/ kringwedstrijden meerijdt in de Kring waar je vereniging gevestigd is.

Urbs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 09:59

Ik ben lid van ruitersportvereniging Hollandsche Rading. En nu wordt het helemaal lastig want Hollandsche Rading hoort bij Utrecht maar het adres is Utrechtseweg 269, net op de grens van Hilversum (NH) en Hollandsche Rading (Ut)

Tsja.. lastig zo'n grensgebied.

Urbs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 10:03

Volgens mij moet ik dan toch in Noord Holland starten, maar hoe zit het dan precies met de kringen? Is Hilversum kring Zuid of kring centraal?

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 12:32

Hollandsche Rading (ben ik ook lid van) hoort bij Utrecht West. Zie www.paardensportutrecht.nl voor de data en locaties van de selectiewedstrijden. Mocht je er niet uitkomen: dan mag je me altijd nog even pm-en.

Veel plezier en succes!