hoofdstelnummers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

FBN

hoofdstelnummers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-08 14:20

Hoe zat het nu ook al weer met de hoofdstelnummers want ik snap niet echt welke cijfers je nu moet hebben Bloos help a.u.b moet namelijk morgen op concours Tong uitsteken

waterval123

Re: hoofdstelnummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 14:22

Wat voor wedstrijd ga je rijden dan?
Op gewone wedstrijden hoef je eigelijk nooit een hoofdstel nummer op.
Als je een nummer op moet kan het zijn, dat je die op de desbetreffende plaats krijgt en anders zul je zelf voor nummers moeten zorgen.
Succes morgen

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 14:27

Hoofdstelnummers heb je vaak op hele grote concoursen. Dat hoofdstelnummer is het nummer waaronder het paard is ingeschreven op die betreffende wedstrijd. Heeft dus 9 van de 10 keer niets met je startnummer te maken.
Je ziet het ook wel bij SGW's (basissport). Daar is het hoofdstelnummer wél het startnummer. Bij internationale wedstrijden is het hoofdstelnummer dus het nummer van het paard.

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-08 14:34

ik ga gewoon een dressuurwedstrijd rijden er stond bij de het vraagprogammma hoofdstelnummers verplicht. maar dat was toch veranderd of zoiets de laatste 3 van het combinatie nummer of zoiets?? en ik kan het in de regelementen niet vinden....

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-08 14:42

olgens mij is dit het: Hoofdstelnummers
Het dragen van hoofdstelnummers is op nationale dressuurwedstrijden verplicht. Vanaf 1 mei 2008 wordt er al met een ander systeem gewerkt. Hierbij is het belangrijk dat deelnemers bij het aanmelden via het KNSH digitaal inschrijfsysteem het juiste combinatienummer invullen. De laatste 3 cijfers van je combinatie- nummer zullen op de wedstrijddag je hoofdstelnummer zijn. (Let op: dit nummer is niet uniek en kan nog verschillen omdat een andere ruiter het zelfde nummer draagt) Het is gewenst dat de hoofdstelnummers aan beide kanten zichtbaar zijn.

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-08 14:43

dus dan zou je gewoon de laatste 3 nummers van het combinatienummer moeten pakken en dat is bij mij dus 198....

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 17:03

Op de prinsenstad wedstrijd, kregen we een nummer van hun, dat was het nummer op inschrijving

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 18:30

Haajj ik rijd friezen wedstrijden (morgen weer) en daar moet ik ook een hoofdstel nummer. Op de startlijsten staat voor je naam een startnummer. En dat moet je ook als hoofdstel nummer hebben! Dus gewoon in je hoesje doen!

Edit; ik zag in je profiel dat je Nina heet en je (fries)paard Femke. En dat je mee rijd in de klasse B in Heeze een friezenwedstrijd! Ik ook Haha! Maar daar op het secetariaat (of hoe je dat woord schrijft) kan je een hoofdstelnummer (hoesje met nummers) kopen! Jou nummer is 18 (had net even gekeken) Lachen Dus dan maar je er 18 van Lachen
Verder leggen ze dat daar wel uit! Igg veel succes morgen Lachen
Ow ja die hoofdstel nummers zijn er omdat alle friezen op elkaar lijken Nagelbijten / Gniffelen Allemaal zwart hea Tong uitsteken

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 18:38

ninz schreef:
dus dan zou je gewoon de laatste 3 nummers van het combinatienummer moeten pakken en dat is bij mij dus 198....

Nee, het moet je startnummer zijn!!! Bij jou dus 18. (lees vorig berichtje van mij of pb) En het kan ook zijn dat het de volgende friezenwedstrijd 29 kan zijn of zo Lachen

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 16:42

okay alles is goed gegaan dus hier kan een slotje op

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:55

Ik had laatst in Ermelo wedstrijd, hier moest ik ook met hoofdstelnummer rijden.
Wij konden die bij het secretariaat halen, en aan het eind van de dag weer terug geven.
Het nummer dat ik had, stond op de startlijst.