Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dus ik denk dat als je wat draaft en stapt, jij met gemak binnen een half uurtje daar bent 

Tallie_Ho schreef:6 kilometer deed ik met een stukje draven erbij en wat stappen 30 minuten overDus ik denk dat als je wat draaft en stapt, jij met gemak binnen een half uurtje daar bent
Reken dat de meeste paarden een staptempo hebben tussen de 5 en 9 km per uur. Draf ligt dat vaak tussen de 13 en 20, soms zelfs nog harder
Dus een half uur is gemakkelijk te doen in 30 minuten

joyce83 schreef:Tallie_Ho schreef:6 kilometer deed ik met een stukje draven erbij en wat stappen 30 minuten overDus ik denk dat als je wat draaft en stapt, jij met gemak binnen een half uurtje daar bent
Reken dat de meeste paarden een staptempo hebben tussen de 5 en 9 km per uur. Draf ligt dat vaak tussen de 13 en 20, soms zelfs nog harder
Dus een half uur is gemakkelijk te doen in 30 minuten
haha die vind ik leuk!! denk je dat 30 minuten ook goed te doen zijn in het half uur??
Ik zou gewoon een paar keer proberen om te zien hoe je paard hierop reageert. Ik vermoed dat het geen problemen moet geven.
Zo, bijdehand van mij zeg