in welke klasse starten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JsA

in welke klasse starten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 14:33

Hallo, ik heb een pony zij is altijd western gereden en ook hoog daar in gekomen ( ned.kampioen)
maar sinds januari O8 rij ik der dressuurmatig. Maar sinds een half jaar toch echt heel sirieus. We zijn in maar liefst 7 wedstrijden L1 geworden. Maar nou heb ik me twijfels of ik wel met der in de L1 moet starten komend seizoen. Ik moet wel eerlijk zeggen heb mee gedaan aan niet Federatie maar daar toch hoog gejuryerd ( in mijn profiel alle punten). Maar ik kan er zelf niet over uit komen of ik nou B gewoon door rij of L1 ga starten. Hopelijk hebben jullie wat tips ik heb zelf al wel L1 gereden.

Nou hopelijk dat jullie me kunnen helpen
Laatst bijgewerkt door JsA op 22-10-08 14:54, in het totaal 1 keer bewerkt

CleovGJarig

Re: in welke klasse starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 14:39

Alles wat ze al kan is nog geen Z1 hoor Knipoog Maar waarom zou je geen L1 starten, als het nog niet goed gaat train je gewoon wat langer door.

JsA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 14:53

O okee dan weet ik dat ook weer Tong uitsteken haha
Jah dat is wel zo ik krijg altijd wel vn me instutrise altijd te horen dat het wijken top gaat, ik ga het dan wle gewoon proberen dankje wel Knipoog

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 15:39

In de dressuurregelementen op de site van de knhs kun je vinden in welke klasse je mag en moet starten.