Zaterdag had ik Jamy al gewassen dus ze was lekker schoon

Om half 3 kwam mijn vader met de trailer, dus wij stro erin, spullen in de auto, paardjes klaar gemaakt en ze op de trailer gezet (atans dat was de bedoeling) Jamy liep er zo in, maar Meike was wel even een klein drama

We waren een kwartiertje later omdat we niet hadden verwcht dat Meike zo moeilijk zou doen, maar alles liep op tijd en we hadden uiteindelijk nog genoeg tijd. Maar alles wat nog moest komen zou alleen maar kunnen mee vallen na die trap enzo.
Nou pony's was de trailer gehaald en opgezadelt (wat allemaal erg goed ging en dat viel ons weer onwijs mee

Ondertussen werd ik steeds zenuwachtiger en eindelijk mocht ik. Ik ging de bak in en Jamy was een beetje aan het rondkijken naar alles maar was erg braaf dus dat viel ook weer mee

De proefjes zelf gingen heel goed (zeker voor het eerst op vreemd terein) In de eerste was ze iets sloom en als commentaar stond er dan ook bij stukken met middendraf dat ik meer impuls moest, en bij rijden in het algemeen stond dat ook. Lisette (waar ik les van krijg en die voor las) zei dat ik in de tweede proef meer voor het been moest rijden, dus dat had ik nog even geoefend tussen de proeven door.
Tweede proef had ze meer tempo alleen vond ik zelf de figuren iets slordiger gaan omdat ik zo bezig was met tempo... Ze ging een keer te laat in galop, een keer viel ze eruit, en een keer ging ze in stap toen ik ging doorzitten. Allebei de proeven bleef ze keurig laag met haar hoofd dus dat was ook geen probleem

Toen ben ik lekker gaan stappen en even iemand geregeld voor Jamy vast te houden want de prijs uitrijkijng begon al.
Nou daar kwam het hoor, ik stond er echt zo bij van o ik heb toch geen prijs dusse ... Nou eerste plaats was dus Lotte met Jamy met maar liefst 166 punten

Ik heb nu 10 euro gewonnen aan waardebonnen en 2 rozetten

Toen paardjes weer naar huis gebracht en Meike ging nu veel sneller de trailer op gelukkig

Ik had nooit gedacht dat het zo goed zou gaan maar dus gelijk met onze eerste wedstrijd 2 wintstpunten en een leuke dag!

[ITP] Wedstrijd foto's!!! staan alles fotos van het losrijden en nog wat meer, fotos van de proef zelf komen nog, die moet ik even uit het filmpje 'knippen'