Ik heb laatst een super gezonde welsh van 21 jaar gekocht.
Nou vroeg ik me af..... zou je daar nog af en toe in de maand een dressuurwedstrijdje of een springwedstrijdje mee kunnen doen..?
Mvg.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LadyElmira schreef:iloveyoujoy zou het niet handiger zijn geweest als je even had gewacht met dit eigen paardje? Want je hebt nu al een paar topics geopend met vragen die je eigenlijk gewoon hoort te weten als je een paard koopt.
SJANNE_DARK schreef:Jha ze staat ergens waar mensen haar zouden willen helpen. Ik namelijk. het is een leuke meid. Heb eigen stuk grond bij haar oma en daar heb ik mijn paarden gestald verder staan er nog 3 damens allemaal 20 of ouder. Ik zelf ben 16 zeg niet dat ik alles weet en dan doe ik ook niet wandt leer nog maar al te graag. Maar toch wel wat meer ervaring met een eigen paard, heb er al 6 jaar 1 waar onder 3 verschillende. en momenteel 2. Ik heb haar meerdere dingen geadviseerd toen ze een nieuwe pony zocht.
Zo als: meisje zoek een leuke D of E pony hier heb je langer wat aan. Zo rond de 15 lijkt me een leuke leeftijd. Hadden al wat leuke pony `s gevonden zij vond ze ook leuk. Maar opeens moest het toch een kleinere pony zijn. Toen ik haar nog een keer goed uitlegde dat een wat grotere pony veel fijner zou zijn voor haar maar ook voor de pony kreeg ik fijn te horen dat ik me er niet mee moest bemoeien zij wou die kleinere pony en ze zij dat ik haar niet moest op dringen die of die pony te kopen.
Ik heb dit alles alleen maar met goede bedoelingen gezegt.
en denk dat iedere ruiter dit voor een 12 jarige van 1.60 zou adviseren die nog vlink in de groei is. Na veel grote mond heb ik besloten me er niet mee te bemoeien en dus hebben ze die pony gekocht.
Dit is totaal niet verkeerd bedoel tegen over haar wand het is een leuke gezellige meid en heb dit ook tegen haar gezegt. Dat ik me er niet meer mee zou bemoeien en dat zij maar moest doen waar zij gelukkig van word.
Toch ben ik hier erg verdrietig om wand wil haar met hard en ziel helpen maar als bepaalde adfviesen totaal niet welkom zijn ga ik ze ook niet meer geven wand maak me er dan alleem maar kwaat om. Niet omdat zij niet doet wat ik zeg wand dat moet ze allemaal zelf weten het is haar pony, maar gewoon het gevoel hebben dat het advies totaal niet welkom is en dat ze er niets mee doet.
sorry voor het lange verhaal zet zulke dingen normaal echt niet op internet maar als je er elke keer aan denkt als je op stal komt tja dan moet ik gewoon mijn hart even luchten.