Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar is ook niet heel erg goedkoop.LiSSy schreef:ik gebruikte op een schimmel betadine shampoo, die maakt echt supergoed witmaar is ook niet heel erg goedkoop.
zwart dekje op een schimmel vind ik erg mooi met de wedstrijden (moet je wel zwart jasje e.d. hebben) op een bruin bonte weet ik niet of ik het zo mooi vind.
dat komt doordat ik heb een vliegenschimmel. Ik vind dat een wit dekje bij een witte pony helemaal niet lijken en elke keer op wedstrijd staat er geen commentaar tegen dus het mag gewoon. Op een bruin bonte pony weet ik niet wat beter lijks als het nou meer wit is dat vind ik zwart denk ik beter lijken maar als het meer bruin is kan wit natuurlijk ook wel
pennypony15 schreef:Ik rijd ook altijd met zwart dekje op wedstrijddat komt doordat ik heb een vliegenschimmel. Ik vind dat een wit dekje bij een witte pony helemaal niet lijken en elke keer op wedstrijd staat er geen commentaar tegen dus het mag gewoon. Op een bruin bonte pony weet ik niet wat beter lijks als het nou meer wit is dat vind ik zwart denk ik beter lijken maar als het meer bruin is kan wit natuurlijk ook wel
want zwart bij bruin lijkt ook wel vind ik. En dan zie je tenminste mooi verschil en geen wit op wit als je snapt wat ik bedoel:D pennypony15 schreef:okey dan zou ik gewoon een zwart dekje doenwant zwart bij bruin lijkt ook wel vind ik. En dan zie je tenminste mooi verschil en geen wit op wit als je snapt wat ik bedoel:D
Pashon schreef:boitex is idd een wasmiddel, maar werkt super om je schimmel goed wit te krijgen (of bont natuurlijk).
houfanblack schreef:Pashon schreef:boitex is idd een wasmiddel, maar werkt super om je schimmel goed wit te krijgen (of bont natuurlijk).
oke en dan met warm water of koud of zonder water?
Anandi_ schreef:Je mag met alle kleuren dekjes rijden op wedstrijd, staat nergens in de reglementen dat het niet mag. Mijn moeder heeft KNHS gemaild, en die zeiden ook dat het mocht. (Lees ook PaardenSport van oktober.) Persoonlijk vind ik zwart op een schimmel mooier, anders lijkt het paard zo vies (terwijl hij gewoon schoon is)... Van shampoo gebruik ik altijd Betadine of Biotex, maar meestal Betadine.
Idd heel goed uitspoelen, anders gaat het jeuken en da's nou ook weer niet de bedoeling
TurdusMerula schreef:Altijd de groene biotex gebruiken!!
Ik weet niet meer waarom, maar is echt waar, de blauwe zit iets in wat niet goed is voor paarden.
LiSSy schreef:ik gebruikte op een schimmel betadine shampoo, die maakt echt supergoed witmaar is ook niet heel erg goedkoop.