Vandaag voor het eerst in 2 maanden weer op wedstrijd, nu moest ik mijn eerste proef in een binnenbak doen, geen probleem natuurlijk. Buiten was het losrijden. Dus ik stuur mijn vriend alvast naar voren met de opdracht, ga eens kijken of ik te paard de bak in kan rijden. Vriend komt terug, zegt stap maar af want ik denk dat het niet gaat.
Ik ben namelijk een keer op wedstrijd achterover mijn paard af gegaan omdat ze door een hele smalle en lage deur moest, zat wel gebukt, maar ze vond het spannend en nam een sprong omhoog en naar voren waardoor ik dus met mijn hoofd bleef hangen en er achterover af ging, wat mijn vriend als toeschouwer gezien heeft, en tja dat is echt heel naar om te zien gebeuren. Dus Hij is nu heel voorzichtig met deuren en ik op een paard
Dus ik van mijn paard afgestapt, moest eerst door de stallen voordat ik bij de deur van de bak kwam, daar aangekomen zag ik dat het makkelijk had gekund om te paard te gaan, maarja stond er al naast, loop dus de bak in, mijn voorganger was nog een rondje aan het stappen, stap op, meld me aan, voorganger gaat de bak uit, rijd nog een rondje en begin mijn proef.
Reed niet zo'n nette proef, maarja dat kan gebeuren. klaar, te paard weer naar buiten, volgende proef (wel goed) buiten gereden, prijsuitreiking.... ga op mijn coupons kijken, staat er als commentaar op mijn eerste proef alleen maar
TE PAARD DE RING IN KOMEN met te paard onderstreept en verder dus nergens commentaar...
Nu vraag ik me dus af, is het verplicht om te paard de ring in te komen, snap dat dat in het M en het Z wel zo handig is
maar ik rijd L2, wie o wie kan me helpen hiermee, want had echt het gevoel dat de jury boos was hierom en daarom verder geen commentaar had gegeven op mijn coupon. Kon hem helaas niet meer spreken.