Ik heb gekeken op www.paardensportoverijssel.nl, maar kan nergens de selectiewedstrijden van kring salland vinden. Zowel voor de paarden als de pony's niet. Alle andere kringen staan er wel op. Ook de site van kring salland doet het niet: www.paardensportsalland.nl Iemand enig idee?
Kijk even op startlijsten. nl. Ik kwam toevallig wat tegen want het is niet mijn kring/regio Daar staat aangegeven dat er een selectie plaatsvind in Bathmen. Het programma is nog niet goedgekeurd dus ik neem aan dat de rest nog volgt.
Haha allemaal mensen die benieuwd zijn, maar niemand die het weet? Misschieen een idee om eens een mail te sturen? Maar waar kun je die naar toe sturen?
Ik heb een mail gestuurd naar Hedwig ter Brake, het algemeen secretariaat van de regio Overijssel. Als ik een antwoord heb gekregen, zal ik dat hier plaatsen, zodat niet iedereen zelf een mail hoeft te sturen.
Thnx Vio! Dat wordt 'm voor mij niet dit jaar.. Moet op zaterdag werken (kan 1 zaterdag per maand afmelden) en aangezien de M1 bij alle selecties op zaterdag verreden wordt..
Bedankt loes! Helaas denk ik niet dat ik mee kan doen, rijd dit jaar nog met Kalimero op wedstrijden.. maar per 1 jan. wordt m'n startkaart denk ik wel afgemeld... (moeten we het nog even goed over hebben) aangezien we er een bijrijdster bij krijgen voor Kalimero.. En cindy mag nog t/m december springen... januari zou misschien kunnen maar of het verstandig is..... En het wordt dan iig zobiezo L-springen, dus denk niet dat het voor ons haalbaar is..
Dressuur zou kunnen, maar of ik daarvoor perse de selectie's ga rijden etc. weet ik nog niet... aangezien dat niet onze sterkste kant is.... Jammer mjah (had gehoopt dat springen kampioenschappen eerste week van jan. waren).