Inschrijven indoorseizoen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Inschrijven indoorseizoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-08 05:57

Is het inschrijven voor het indoorseizoen bij jullie ook zo'n drama of doe ik iets verkeerd?

Ik ben bezig met een wedstrijdschema tot eind van het jaar en krijg nu al te horen dat wedstrijden vol zitten of dat ze nog niet kunnen zeggen of je geplaatst wordt Verward
Dat laatste is helemaal onhandig, want dan weet je nog niets. Eigenlijk moet je dan dus voor dezelfde datum op meerdere locaties inschrijven en dan maar hopen dat je ergens geplaatst wordt. Met een beetje pech kun jij dan dus opdraaien voor afzeggingen als je toevallig wel op meerdere plekken kunt starten omdat men een paar maanden van tevoren nog niet kan zeggen of je erbij zit.

Is dit herkenbaar?

Remember

Re: Inschrijven indoorseizoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 07:16

Het zit inderdaad allemaal snel vol Ja. Ik heb tot het einde van het jaar nog wel in kunnen schrijven, waarvan de laatste 3 (22-11, 28-11 en 13-12) selecties zijn waarbij kringleden voorrang hebben. Anders had ik daar echt niet meer kunnen starten, of ik had me in juni al in moeten schrijven ofzo Vork

Van sommige locaties weet je gewoon dat het héél snel vol zit, en bij andere loopt het wat minder storm. Vooral ook indoor losrijden en gewoon de wat mooiere acco's gaan hard. Wel heb ik het idee dat het in de B/L/M meeste drama is, Z is over het algemeen toch wat rustiger.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 08:37

Zeker herkenbaar! Mijn mams heeft enkele weken terug 4 wedstrijden op 1 locatie opgegeven (fijne locatie, 2 proeven, goed losrijden) tot en met maart! Anders zit het inderdaad vaak al vol... Moet je snel bij zijn zulke dingen.

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 08:44

Ik moet zeggen dat ik daar eigenlijk nooit zo'n last van heb.
Bij sommige verenigingen kan je je het beste inschijven voor het hele seizoen zodra de inschrijving open gaat, bij de ander kan het pas 4 weken van tevoren.
Ik hou altijd goed in de gaten vanaf wanneer je kan inschrijven en heb tot nu toe zelden te horen gekregen dat ik niet kan starten.

Soms bel ik zelfs 3 dagen voor de wedstrijd op en bij de helfst van de gevallen kan je er dan nog wel bij of op de plek van een uitvaller.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-08 09:04

@10, in het westen worden echt veel meer wedstrijden georganiseerd dan waar ik nu woon.
Ik had daar ook nooit problemen met opgeven.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 09:07

Ik start tussen de pony's en heb hier niet zo heel veel last van. Wel zie je dat wedstrijden waar je binnen kan inrijden veel sneller vol zitten, dan de wedstrijden waar je buiten moet inrijden.

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 09:10

Ik heb me net gisteren ingeschreven voor eenrijverening.
Ik begin volgend jaar maar, dan ben ik ook klaar met stage en heb ik alle tijd voor het paard

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 20:35

Annash schreef:
Zeker herkenbaar! Mijn mams heeft enkele weken terug 4 wedstrijden op 1 locatie opgegeven (fijne locatie, 2 proeven, goed losrijden) tot en met maart! Anders zit het inderdaad vaak al vol... Moet je snel bij zijn zulke dingen.

Vragender toevallig? Ik heb namelijk hetzelfde daar gedaan Tong uitsteken

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 20:43

Ja Vragender inderdaad. Lachen

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 09:46

ik schreef me altijd in zodra het vraagprogramma erop stond, dan ben je er vaak nog snel genoeg bij. als je later bent is het inderdaad vaak al vol.

maar in het oosten (daar woonde ik toen nog) waren altijd wel heel veel wedstrijden die je kon starten

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 13:22

Ik bel meestal op maandag of dinsdag voor het aankomende weekend Clown
Springen in Noord-Holland is meestal niet zo'n probleem Knipoog