Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
verder controleren ze het nooit nee. Wij hebben wel een keer meegemaakt dat er iemand anders op de pony zat

judithh schreef:Het zou geen gek idee zijn om dat in te voeren. Héééél vroeger bij de NBVR had je een startkaart met daarop je pasfoto, zouden ze eigenlijk weer moeten doen, is een kleine moeite en je sluit fraude weer een tukje uit.
Charaz schreef:judithh schreef:Het zou geen gek idee zijn om dat in te voeren. Héééél vroeger bij de NBVR had je een startkaart met daarop je pasfoto, zouden ze eigenlijk weer moeten doen, is een kleine moeite en je sluit fraude weer een tukje uit.
Heel vroeger? Ik heb ook nog een startkaart van t KNHS met foto van mij en de pony erop.
Ik weet van mezelf dat ik bij de NBVR een pasfoto op mijn startkaart had en toen ik overstapte naar de KNHS die er niet opzat.
judithh schreef:Charaz schreef:
Heel vroeger? Ik heb ook nog een startkaart van t KNHS met foto van mij en de pony erop.
Zou kunnenIk weet van mezelf dat ik bij de NBVR een pasfoto op mijn startkaart had en toen ik overstapte naar de KNHS die er niet opzat.
(hoewel ze die niet nodig had, want die reed ze zelf ook wel)