Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Marchador schreef:Ben je er al uitgekomen?
Ik namelijk niet, ik plaats dit hier omdat mijn topic op slot is gegaan.
Er staat een proef B6 (heb even een willekeurige gepakt).
* Dan punt 6 tot en met 8: C-X halve grote volte, gevolgd door: X-X Grote volte links, gevold door, X-C halve grote volte links.
bedoelen ze hiermee gewoon dat ik een volte moet maken bij C? (Zoals in de oude proeven: A-X-A, grote volte of C-X-C grote volte).
Nu heb ik daar een antwoord op gekregen maar het is nog niet geheel duidelijk, want hoe maak je die halve voltes?
Ik begrijp nu dat je 2 keer een volte moet rijden, maar die halve voltes daarin snap ik niet.

Challie_xxx schreef:oke bedankt voor jullie antwoorden.
Is er misschien een tekeningetje van

Marchador schreef:Er staat een proef B6 (heb even een willekeurige gepakt).
* Dan punt 6 tot en met 8: C-X halve grote volte, gevolgd door: X-X Grote volte links, gevold door, X-C halve grote volte links.
bedoelen ze hiermee gewoon dat ik een volte moet maken bij C? (Zoals in de oude proeven: A-X-A, grote volte of C-X-C grote volte).

Marchador schreef:Sorry, het was proef B3
RianneH schreef:Marchador schreef:Ben je er al uitgekomen?
Ik namelijk niet, ik plaats dit hier omdat mijn topic op slot is gegaan.
Er staat een proef B6 (heb even een willekeurige gepakt).
Nu heb ik daar een antwoord op gekregen maar het is nog niet geheel duidelijk, want hoe maak je die halve voltes?
Ik begrijp nu dat je 2 keer een volte moet rijden, maar die halve voltes daarin snap ik niet.
Jij moet gewoon je 8 inzetten bij C. Dan doe je halve grote volte, omstellen op X, volte naar A, kom je bij X weer omstellen en maakt je de halve grote volte naar C af.
Makje