wie doen er mee met de provincionale kamp. springe

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

wie doen er mee met de provincionale kamp. springe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-03 16:18

en dan bedoel ik gewoon uit elke provincie! ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel springers en voor het kampioenschap strijden....en dan wel ff bij zetten paard of pony en welke klasse je start en de provincie! ben benieuwd.....

ik rijd

pony's
klasse M (cat. E)
Noord-Holland


(in Wormerveer op 15 februari)

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 16:54

OK, ik heb ff een vraagje. Kan je ook al aan die kampioenschappen meedoen als je nog in de B zit?

*geen onderschrift*

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 18:00

LMsWinnetou schreef:
OK, ik heb ff een vraagje. Kan je ook al aan die kampioenschappen meedoen als je nog in de B zit?


Heb je wel selectie's gereden? je kan niet zomaar mee doen met de kampioenschappen, daar moet je je eerst voor selecteren. maar stel als je me ehebt gedaan aan de selectie's met B springen en je bent door dan kan je mee doen ja..

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 18:21

In Noord-Holland hoef je geen selectie te rijden en mag je meteen starten in Wormerveer New-forest *LOL* Er is ook een B-rubriek, alleen daar is geen landelijk kampioenschap voor dus je mag niet door naar Ermelo Haha!

Mijn zusje doet de 15de in Wormerveer mee in het Z-D Party!!
Ik sla hem zelf maar over...Tong uitsteken Ben net L gestart en heb (nog) niets te zoeken op een kampioenschap tussen de profs Lachen Ik moet de 16de ook werken, maar de 15de kom ik supporteren Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-03 18:28

gomir schreef:
In Noord-Holland hoef je geen selectie te rijden en mag je meteen starten in Wormerveer New-forest *LOL* Er is ook een B-rubriek, alleen daar is geen landelijk kampioenschap voor dus je mag niet door naar Ermelo Haha!

Mijn zusje doet de 15de in Wormerveer mee in het Z-D Party!!
Ik sla hem zelf maar over...Tong uitsteken Ben net L gestart en heb (nog) niets te zoeken op een kampioenschap tussen de profs Lachen Ik moet de 16de ook werken, maar de 15de kom ik supporteren Haha!



he leuk gomir! naja veel tegenstand zal je zussie niet hebben! misschien chantal regter...die komt toch uit NH?! naja en tony is natuurlijk een C in het Z, weet jij trouwens of dionne Saman al Z is gestart?! joyce Linden?

ja sorry wij zijn zowat de enige provincie zeker die geen selecties hebben voor de pony's?! naja als je door bent! groetjes

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 18:28

gomir schreef:
In Noord-Holland hoef je geen selectie te rijden en mag je meteen starten in Wormerveer New-forest *LOL* Er is ook een B-rubriek, alleen daar is geen landelijk kampioenschap voor dus je mag niet door naar Ermelo Haha!


Whaa, echt?? Bloos Mijn exuses! Dat wist ik helemaal niet Raar dat dat dan alleen in Noord-Holland is.. (of in meerdere..?)

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 19:05

reddytobias"]
[quote="gomir schreef:
In Noord-Holland hoef je geen selectie te rijden en mag je meteen starten in Wormerveer New-forest *LOL* Er is ook een B-rubriek, alleen daar is geen landelijk kampioenschap voor dus je mag niet door naar Ermelo Haha!

Mijn zusje doet de 15de in Wormerveer mee in het Z-D Party!!
Ik sla hem zelf maar over...Tong uitsteken Ben net L gestart en heb (nog) niets te zoeken op een kampioenschap tussen de profs Lachen Ik moet de 16de ook werken, maar de 15de kom ik supporteren Haha!



he leuk gomir! naja veel tegenstand zal je zussie niet hebben! misschien chantal regter...die komt toch uit NH?! naja en tony is natuurlijk een C in het Z, weet jij trouwens of dionne Saman al Z is gestart?! joyce Linden?

ja sorry wij zijn zowat de enige provincie zeker die geen selecties hebben voor de pony's?! naja als je door bent! groetjes
[/quote]

Yep Chantal Regter komt ook uit Noord- holland. Ze heeft nog bij ons op stal gestaan. Leuk kind,
Met echt heel veel talent.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 19:38

Volgens mij rijdt Chantal in het ZZ en dan wordt er zowel van het Z als van het ZZ iemand naar Ermelo gestuurd volgens mij *LOL*
C en D-tjes mogen volgens mij niet meer apart. Dionne heeft een E(en ik vind het nog steeds een paard Tong uitsteken ), maar start volgens mij nog M. Ze denkt dat ze dan meer kans maakt namelijk *LOL*

Joyce Linden kan ik zo gauw niet voor me halen, maar Justin start in ieder geval nog in het M, want die heeft de punten voor het Z nog niet. Hij reed trouwens super vandaag(dubbelnul en twee keer eerste Party!! )

Elisa was het tweede parcours trouwens foutloos dus de eerste punten in het Z zijn binnen Party!! Na de kampioenschappen is het wel even genoeg en start ze Goldie bij RAP L-hc en de onderlinge ook in het L. Het pony-tje wordt wat tam en het moet wel leuk blijven...Ze moet er behoorlijk aan springen nu en even een stapje terug kan nooit kwaad *LOL* Even een paar keer makkelijk parcours rijden is voor ruiter en paard best fijn! Dan pakken we haar het groenseizoen wel weer op, dan loopt ze ook veel fijner...Haha! (en dan wordt het einde van het seizoen kiezen wat er weg gaat...Huilen )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

xdominiquex
Berichten: 272
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: soest!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 20:24

hay hay

Mijn zusje doet mee!!! Voor de provincie gelderland. Bij de ponies cat E in de B. Ben wel trots op haar !!! xxx

nieuwe merrie !!! genaamd uppsala:d

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-03 20:49

ja chantal vind ik ook een aardige meid! niet dat ik haar ken, maar ze komt tenminste niet zo arrogant over! en ze reed in blokker met een D in het Z en een D in het ZZ! lekker dat je zussie foutloos was! echt knap hoor!
dionne had tegen wenda gezegd dat ze Z ging! en ik vind het ook een paard hoor haha! maarja ze rijd er M1 mee, maar ik vind het geen bijzonder beest!
ik moet ook tegen sabine lodewijks maar doet het toch niet zo heel erg goed in de M! maarja het zelfde geldt voor mij! ik kan ook alle balken eraf gooien!
maar dionne is toch mijn grootste rivaal! en justin sprong ook lekker in de blokker!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 21:02

Eh, nou ik doe mee in Overijssel aan het D-Z1 dressuur pony's......
sorry helaas geen springen

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 13:32

Ik heb Sabine al een tijd niet meer gezien...Leuk dat ik haar dan weer eens tegenkom *LOL*
Ik dacht echt dat Chantal er twee in het ZZ had Verward
Misschien start Dionne wel Z, maar ze heeft toch een E Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 18:22

IKKE DOE MEE TOBIAS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heb er echt veel zin in.
ik zit bij het L springen voor E-pony`s.
ik moet 2x springen en geen dresuur.

doen er nog meer mensen hier aan mee in mijn catogorie ?????
pb me even okè.

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-03 20:10

ja sabine reed mee in wormerveer, ging niet zo geloof ik! het kan zijn dat chantal intussen ZZ is gestart met die ander!
enne dionne mag wel een E hebben maar DE wordt indoor volgens mij bij elkaar gevoegd! als ik het goed begrepen heb uit de regels...

enne daphne, ik ken ff niemand die in het L uitkomt, iedergeval niemand van onze club!succes

en waar zijn nou al de springruiters gebleven hihi?!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Gekkemeid
Berichten: 289
Geregistreerd: 06-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 21:38

Jeetje dat is Ideaal geen voorselecties.. ik moest eerst 2 selectie wedstrijden voor de kringkampioenschappen nog rijden.. als je dus geod had gereden met die selectiewedstrijden mog je naar het kringkampioenschap... en ik mag dus nu door naar de Overijsselse.. Haha!.. kwas in kringkampieon in het M Lachen..

Ik start op de overijsselse in de klasse M E Lachen

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 21:52

ik doet ook mee alleen in Gelderland. Knipoog
In het D-L Pling
En het is op 8 februari.

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 14:16

hahaha leuk dat er veel meedoen.
heb er al veel zin in

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 21:31

Kunnen we weer eens meeten mrnino *LOL* Kijken of je ons nog herkent Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-03 21:55

he ik meet mee haha
he daphne ken je mij eigenlijk wel!?

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers