Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xRoossie95

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 12:52

Wat een nette punten allemaal zeg! :D

Ik ben weer schandalig aan het refreshen voor de filmpjes die ik zondag heb ingeleverd :')

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 12:54

Helpt t door te zeggen dat ik de mijne zaterdagavond ingestuurd heb O:)

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 12:56

zodiacje schreef:
Ik heb vd week gewoon in een dichte bak gefilmd en over de tenen van de filmer heen gereden. Nu heb ik ook geen oefeningen bij c maar de rest was echt prima te zien dus ook de hoeken!

(Zie hier een stukje. De ac lijn is nog een dingetje met mn nieuwe 4 jarige hihi)

https://www.instagram.com/p/CG0QW9pnwnI ... g9djekxuqb

waarom staan er krukjes in de bak?

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 12:57

ynskek schreef:

Ik ooook! Dan wil ik ook punten :Y)
Refreshen loopt uit de hand :')

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 13:05

xRoossie95 schreef:

Ik ben weer schandalig aan het refreshen voor de filmpjes die ik zondag heb ingeleverd :')

Ik ook hoor.. gister zelfs al stiekem afentoe :')

Tegen beter weten in haha

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 13:08

ynskek schreef:

Nee... ik wacht nog op vrijdagmiddag :o ... we blijven stug refreshen...

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 13:08

xVerax schreef:
xRoossie95 schreef:

Ik ook hoor.. gister zelfs al stiekem afentoe :')

Tegen beter weten in haha

Gister pas? wat schattig!! Ik ben zondagavond al begonnen, direct na het insturen ongeveer _O-
(uiteraard ook tegen beter weten in, maar ik kon het niet laten :') )

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 13:21

ynskek schreef:
Hier net de resultaten terug. 186,5

Prima aantal punten. Kan me niet in alles vinden maar wel in t algemene commentaar dat er meer impuls in moet

Mooie punten! Deze was voor de 29e? of de 22e nog?

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 13:23

De 29e. Zaterdagavond ingestuurd

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 13:24

Dan ga ik hard refreshen voor de mijne, had die vrijdagavond ingestuurd :Y) :Y)

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 13:26

Ik heb de mijne vd 22e de 20e, dinsdag, ingestuurd en de 23e vrijdags, die voor de 29e en nog niks... Elke keer weer hoopvol kijken als hier punten voorbij komen, maar elke keer niks helaas 8)7 :+

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 13:39

Je hebt zulke hoge punten gehaald, ze zijn nog aan het tellen :P

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 13:55

Ik heb mijn filmpjes van de 29e ook al terug gestuurd

Akke_sSpring

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 14:00

Snorlex schreef:

Dat zou mooi zijn .... heb mijn proef ook vrijdag ingeleverd. Laat die hoge punten maar komen :D

Ik heb vandaag voor het eerst mijn L2 proef geoefend tijdens een les, dat viel nog niet tegen ondanks de wind en de geluiden die uit het bos verderop kwamen. Paard was dus enigszins afgeleid, maar dat is achterin de bak bijna standaard. Vandaag maar eens geoefend hoe ik dat kan bijsturen tijdens een proef want daardoor verlies ik vaak het ontspannen en rechtgerichte paard met alle gevolgen van dien.

"gaat weer refreshen"

heyhallohey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 14:05

PSvanLot schreef:
Dat is een prima oplossing!

Zo heb ik het idd ook gedaan. Dan kun je mij gewoon overal zien rijden, zoals in een 'echte' wedstrijd ook het geval is

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 14:10

_Gerdien_ schreef:
Ik heb zondag gefilmd in een manege in de buurt. Daar zouden we anders wedstrijd hebben. Filmer stond op een krukje achter de bakrand. En Naja zeg.. 204 punten gereden met ons L2 debuut!

Dan ben je vast wie ik denk dat je bent, en heb ik je op de peeskappen gewezen. Dat zag er in ieder geval super netjes uit.

Gefeliciteerd met je punten. mooi debuut!

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 14:18

Akke_sSpring, nuttig oefenrondje gehad dus!

Magic_lover, komt vast snel dan!

_Gerdien_ gefeliciteerd, super score :D

Ynskek, mooie punten!

Ik vind het heerlijk dat ik niks meer te refreshen heb :') zondag filmen dus dan kan ik dinsdag weer bezig :+

_Gerdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 14:30

aaidaa schreef:
_Gerdien_ schreef:
Ik heb zondag gefilmd in een manege in de buurt. Daar zouden we anders wedstrijd hebben. Filmer stond op een krukje achter de bakrand. En Naja zeg.. 204 punten gereden met ons L2 debuut!

Dan ben je vast wie ik denk dat je bent, en heb ik je op de peeskappen gewezen. Dat zag er in ieder geval super netjes uit.

Gefeliciteerd met je punten. mooi debuut!

Ja heel hartelijk dank daarvoor!!

Ik kan m’n protocol niet vinden.. iemand nog suggesties? Of ben ik te vroeg?

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 14:32

Snorlex schreef:

Haha nou wie weet :+

Had de knhs nog geappt of het misschien kwam doordat ik het ordernummer vergeten was erbij te zetten. Maar dat moest geen probleem zijn.

In principe moet het binnen 5 werkdagen, dus een week met weekend erbij, binnen zijn. (vanaf sluitingsdatum van 't event gerekend). Dus dan zou het max morgen binnen moeten zijn. Zeiden ze..

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 14:44

Deze week ook weer het eea gefilmd voor lesklanten... Hoor weer de wildste verhalen over wat mag... 1 had de proef gefilmd, niet ingezoomd op bit en sporen (kon de jury zelf wel had de filmer gezegd), tussendoor steeds de grond in beeld (ze reed toch geen oefening), filmer stond ruim 4 meter naast C (de jury ziet toch waar de A is) en zo nog wel wat meer... Nee hoor, was geen probleem, zo had ze eerder gefilmd. We hebben vandaag met de les maar even opnieuw gefilmd en nu wel volgens de regels.

Qua naar binnenstappen en vanuit de bak de oefening filmen vind ik zelf niet prettig met jureren. Ik heb t 1 keer gehad, die is uiteindelijk wegens andere zaken onbeoordeeld retour gegaan, maar toen gaf de KNHS ook aan dat ze dat geen wenselijke oplossing vonden, maar dan dus idd de oefening op de binnenhoefslag rijden.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 15:11

Ik stuur ze gewoon terug, inmiddels is een half jaar oud en
behoren ze te weten hoe het werkt... Of zeg ik iets heel geks?

Reed de persoon van het niet inzoomen toevallig M1?

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 15:17

WenK schreef:
Deze week ook weer het eea gefilmd voor lesklanten... Hoor weer de wildste verhalen over wat mag... 1 had de proef gefilmd, niet ingezoomd op bit en sporen (kon de jury zelf wel had de filmer gezegd), tussendoor steeds de grond in beeld (ze reed toch geen oefening), filmer stond ruim 4 meter naast C (de jury ziet toch waar de A is) en zo nog wel wat meer... Nee hoor, was geen probleem, zo had ze eerder gefilmd. We hebben vandaag met de les maar even opnieuw gefilmd en nu wel volgens de regels.

Qua naar binnenstappen en vanuit de bak de oefening filmen vind ik zelf niet prettig met jureren. Ik heb t 1 keer gehad, die is uiteindelijk wegens andere zaken onbeoordeeld retour gegaan, maar toen gaf de KNHS ook aan dat ze dat geen wenselijke oplossing vonden, maar dan dus idd de oefening op de binnenhoefslag rijden.

Jeetje hoe denken ze dat zulke filmpjes dan goedgekeurd kunnen worden inderdaad?

PSvanLot schreef:

Maar het is dus wel een goede oplossing om de bakdeuren open te zetten en bij de C te gaan staan, zodat de hoeken ook duidelijk zichtbaar zijn en dat de filmer een paar passen terug zet als er een oefening bij de C is?
Is het dan heel vervelend dat je niet het volledige paard + ruiter niet in beeld heb als ze voorbij komen gereden bij de C (maar daar geen oefening wordt gevraagd)?

Ik heb dit pas 1 keer gedaan, omdat ik hiervoor mijn paard aan het revalideren was en ik wil het ook graag zo prettig mogelijk voor de jury insturen. :o

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 15:27

Kaitlyn schreef:
WenK schreef:

Jeetje hoe denken ze dat zulke filmpjes dan goedgekeurd kunnen worden inderdaad?

PSvanLot schreef:

Maar het is dus wel een goede oplossing om de bakdeuren open te zetten en bij de C te gaan staan, zodat de hoeken ook duidelijk zichtbaar zijn en dat de filmer een paar passen terug zet als er een oefening bij de C is?
Is het dan heel vervelend dat je niet het volledige paard + ruiter niet in beeld heb als ze voorbij komen gereden bij de C (maar daar geen oefening wordt gevraagd)?

Ik heb dit pas 1 keer gedaan, omdat ik hiervoor mijn paard aan het revalideren was en ik wil het ook graag zo prettig mogelijk voor de jury insturen. :o

Nee dat is niet zo erg, het moet natuurlijk niet zo zijn dat de gehele korte zijde uit beeld is, maar die seconde is geen ramp

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 15:29

Nee het zal dan inderdaad alleen het stukje bij de C zijn, net zoals in het filmpje van zodiacje.

Oké bedankt voor de feedback, dan kan ik daar rekening mee gaan houden. :D

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 15:51

komt meestal wel goed hoor. Zojuist ook een filmpje, vader op de hoefslag en kind rijd zijn tenen er zowat af haha. De keertwending na C is keurig in beeld gebracht. Helemaal niks mis mee