Ik ben weer schandalig aan het refreshen voor de filmpjes die ik zondag heb ingeleverd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zodiacje schreef:Ik heb vd week gewoon in een dichte bak gefilmd en over de tenen van de filmer heen gereden. Nu heb ik ook geen oefeningen bij c maar de rest was echt prima te zien dus ook de hoeken!
(Zie hier een stukje. De ac lijn is nog een dingetje met mn nieuwe 4 jarige hihi)
https://www.instagram.com/p/CG0QW9pnwnI ... g9djekxuqb
xVerax schreef:xRoossie95 schreef:Wat een nette punten allemaal zeg!![]()
Ik ben weer schandalig aan het refreshen voor de filmpjes die ik zondag heb ingeleverd
Ik ook hoor.. gister zelfs al stiekem afentoe
Tegen beter weten in haha
Snorlex schreef:Je hebt zulke hoge punten gehaald, ze zijn nog aan het tellen
_Gerdien_ schreef:Ik heb zondag gefilmd in een manege in de buurt. Daar zouden we anders wedstrijd hebben. Filmer stond op een krukje achter de bakrand. En Naja zeg.. 204 punten gereden met ons L2 debuut!
aaidaa schreef:_Gerdien_ schreef:Ik heb zondag gefilmd in een manege in de buurt. Daar zouden we anders wedstrijd hebben. Filmer stond op een krukje achter de bakrand. En Naja zeg.. 204 punten gereden met ons L2 debuut!
Dan ben je vast wie ik denk dat je bent, en heb ik je op de peeskappen gewezen. Dat zag er in ieder geval super netjes uit.
Gefeliciteerd met je punten. mooi debuut!
Snorlex schreef:Je hebt zulke hoge punten gehaald, ze zijn nog aan het tellen
WenK schreef:Deze week ook weer het eea gefilmd voor lesklanten... Hoor weer de wildste verhalen over wat mag... 1 had de proef gefilmd, niet ingezoomd op bit en sporen (kon de jury zelf wel had de filmer gezegd), tussendoor steeds de grond in beeld (ze reed toch geen oefening), filmer stond ruim 4 meter naast C (de jury ziet toch waar de A is) en zo nog wel wat meer... Nee hoor, was geen probleem, zo had ze eerder gefilmd. We hebben vandaag met de les maar even opnieuw gefilmd en nu wel volgens de regels.
Qua naar binnenstappen en vanuit de bak de oefening filmen vind ik zelf niet prettig met jureren. Ik heb t 1 keer gehad, die is uiteindelijk wegens andere zaken onbeoordeeld retour gegaan, maar toen gaf de KNHS ook aan dat ze dat geen wenselijke oplossing vonden, maar dan dus idd de oefening op de binnenhoefslag rijden.
PSvanLot schreef:Ik stuur ze gewoon terug, inmiddels is een half jaar oud en
behoren ze te weten hoe het werkt... Of zeg ik iets heel geks?
Reed de persoon van het niet inzoomen toevallig M1?
Kaitlyn schreef:WenK schreef:Deze week ook weer het eea gefilmd voor lesklanten... Hoor weer de wildste verhalen over wat mag... 1 had de proef gefilmd, niet ingezoomd op bit en sporen (kon de jury zelf wel had de filmer gezegd), tussendoor steeds de grond in beeld (ze reed toch geen oefening), filmer stond ruim 4 meter naast C (de jury ziet toch waar de A is) en zo nog wel wat meer... Nee hoor, was geen probleem, zo had ze eerder gefilmd. We hebben vandaag met de les maar even opnieuw gefilmd en nu wel volgens de regels.
Qua naar binnenstappen en vanuit de bak de oefening filmen vind ik zelf niet prettig met jureren. Ik heb t 1 keer gehad, die is uiteindelijk wegens andere zaken onbeoordeeld retour gegaan, maar toen gaf de KNHS ook aan dat ze dat geen wenselijke oplossing vonden, maar dan dus idd de oefening op de binnenhoefslag rijden.
Jeetje hoe denken ze dat zulke filmpjes dan goedgekeurd kunnen worden inderdaad?PSvanLot schreef:Ik stuur ze gewoon terug, inmiddels is een half jaar oud en
behoren ze te weten hoe het werkt... Of zeg ik iets heel geks?
Reed de persoon van het niet inzoomen toevallig M1?
Maar het is dus wel een goede oplossing om de bakdeuren open te zetten en bij de C te gaan staan, zodat de hoeken ook duidelijk zichtbaar zijn en dat de filmer een paar passen terug zet als er een oefening bij de C is?
Is het dan heel vervelend dat je niet het volledige paard + ruiter niet in beeld heb als ze voorbij komen gereden bij de C (maar daar geen oefening wordt gevraagd)?
Ik heb dit pas 1 keer gedaan, omdat ik hiervoor mijn paard aan het revalideren was en ik wil het ook graag zo prettig mogelijk voor de jury insturen.