[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 02:24

Hier werkt dat niet zo helaas. Bak vol met water geen issue, plasjes is erover springen en grote plassen met wat gezeur erdoor en waterbak is zowat kruipend er naartoe. Paarden :roll:

Rare tijd? Ja, ik werd wakker uit een droom waarin een vriendin een megabrede kast van het turnen maar dan alleen de bovenkant bouwde met erachteraan direct als inuitje een steil van 1.30 :+

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 08:45

Haha jij ook al...

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 08:50

mirthe in uitgelicht, tweede uit ons topic deze week. Doen we goed!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 09:22

Ohh cool Chally is uitgelicht :+: ik zie dat nooit op m'n telefoon.

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 11:20

De derde zelfs. Mijn bonte stond afgelopen week ook in uitgelicht.
Leuke topics hoor!

Ik ben heel erg druk op het moment dus niet zo veel tijd om te reageren.

Anne hier ook gootjes graven. Natte bende allemaal.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 21:57

Natte banen hebben wij hier gelukkig niet zo'n last van.
Had ook niet anders verwacht dan dat jullie in uitgelicht zouden belanden! :D

Mijn knapperd gisteren met oefenspringen <3
Afbeelding

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 22:18

Leuke foto!
Van mij Mogen ze er op deze hoogte trouwens best een extra balkje bij inhangen. Wordt zo voor de minder ervaren paarden wel erg moeilijk gemaakt!

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 22:25

Ik zei d'r ook al wat van maar er waren niet genoeg balken??? Zet dan minder sprongen neer :')

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 22:30

:')
Gave foto Laura!

Mijn moeder gaat woensdag gezellog mee naar les, maar die is slecht met camer's :P Hoop dat ze wel wat wil filmen :P

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 01:39

Mooie foto's weer van jullie!! En weer in uitgelicht.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 21:11

Springploeg is het niet geworden. Jeroen vast ook niet.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 21:56

Nope ook niet.. Triest eigenlijk.. Ik denk dat het de paardensport nooit gaat lukken... Helaas...

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 13:06

Dat ze nog steeds trouw heen gaan is al bewonderenswaardig. Moet je voor de lol een op fb bij noc NOS sportgala kijken.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 15:38

Ja ik zag het langs komen. Ik vind de nos nu daarop niet meer geloofwaardig. Het rammelt aan alle kanten dit! Maar goed, niks aan te doen.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:37

De NOS doet de sport afbraak door de infantiele verslaggeving. Laurens doet zijn best maar die Frits daarnaast zorgt ervoor dat niemand de moeite wil nemen om de paardensport te volgen. Daarin alleen al kan er een boel verbeterd worden. Neem als voorbeeld Hans van Zetten. Die spreekt met zoveel passie over het turnen dat ik het ook leuk vind om naar te kijken terwijl het totaal mijn sport niet is. De prestaties komen dan ook beter uit de verf. Want de medaille van Epke kreeg een extra dimensie door "En HIJ STAAAAAAT!!!! " . Ik vond het prachtig. Dat maakt dat een sport gaat leven, ook bij de mensen die normaal wegzappen.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 17:34

Anne_GTI schreef:
De NOS doet de sport afbraak door de infantiele verslaggeving. Laurens doet zijn best maar die Frits daarnaast zorgt ervoor dat niemand de moeite wil nemen om de paardensport te volgen. Daarin alleen al kan er een boel verbeterd worden. Neem als voorbeeld Hans van Zetten. Die spreekt met zoveel passie over het turnen dat ik het ook leuk vind om naar te kijken terwijl het totaal mijn sport niet is. De prestaties komen dan ook beter uit de verf. Want de medaille van Epke kreeg een extra dimensie door "En HIJ STAAAAAAT!!!! " . Ik vond het prachtig. Dat maakt dat een sport gaat leven, ook bij de mensen die normaal wegzappen.

Ik had het niet beter kunnen verwoorden.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 17:39

Zijn er hier nog mensen die volgende week naar de indoor eventing in Nijkerk gaan?
Ik heb me zojuist ook opgegeven voor de indoor eventing bij de Voornruiters in Utrecht. :D

M'n blonde gup is weer even in zijn holadijee fase en is af en toe een beetje stout onder het zadel. :=

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 18:11

Ohhh, wat een boef Sanne! :P

Tja, ik kan alleen maar met Anne instemmen. Ik irriteer me dood aan de manier waarop de NOS paardensport neerzet. Zonde voor Jeroen en het team. Maar ja. Zal vast nooit beteren. :\

Zucht, heb ik het net weer warm, kan ik terug naar stal. De smid komt paardlief's hoefjes doen. Ennn... voor morgen staat weer een springles. En dit weekend mag ik er zelf een geven... Oh oh. := Het feit dat ik de enige 'springruiter' op stal ben, maakt mij blijkbaar expert. :') Al durf ik dit niveau nog wel vol te aan, 't zijn maar balkjes en huppels. :P

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 18:45

Zooo boef inderdaad!
Leuk!
Heb dat sportgala verder niet gevolgd maar ze hadden wel erkenning kunnen krijgen met die top prestaties.

Zoo gismo is drie dagen achter elkaar gesedeerd geweest. Maandag afspraak voor de tandarts bij de DA en zij voelde op de achterste kies linksboven iets raar. Leek alsof deze afgebroken was. Dus dinsdag een second opinion bij de andere persoon van de praktijk en die kon het niet plaatsen. Geprobeerd met foto's maar doe vrouw van maandag was er niet en die doet dat normaal. Kregen m er dus niet goed op. Vandaag hebben ze met z'n tweeën foto's gemaakt en gismo zijn kies is dus intact alleen stak er een stuk tak in zijn tandvlees vlak achter die kies. Die is eruit gehaald en als het goed is is het probleem nu weg. Nu kan gis weer normaal eten hopelijk :(:)
De tak zat er waarschijnlijk al weken in. Arm paard

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 19:04

SannevdM schreef:
Zijn er hier nog mensen die volgende week naar de indoor eventing in Nijkerk gaan?
Ik heb me zojuist ook opgegeven voor de indoor eventing bij de Voornruiters in Utrecht. :D

Ik ga misschien wel even kijken ja in Nijkerk. Alice geeft ook een clinic toch daar?

Ik heb de voornruiters indoor cross wel opgegeven maar sta op de wachtlijst |( Ermelo kan ik wel starten 23 januari. :D

Top gezegd Anne, zo is het inderdaad...

Laura dat klinkt niet best... arm dier!

Vandaag heb ik eens gefilmd hoe mijn merrie doet met dekens afdoen. Die is echt gestoord joh. Maar zodra je klaar bent is het goed en kun je verder met opzadelen. Kan je hier ook een filmpje plaatsen zonder dat ie op yt staat?

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 20:00

Laura, oei dat klinkt naar! Gelukkig is het nu opgelost. :(:)

Elke, klopt! Ik moet dinsdag zelf rijden en ik kom 's avonds nog even terug voor de clinic van Alice. :j
Aaahh en hopelijk kan je alsnog starten bij de Voornruiters!

Volgens mij kan je ook filmpjes plaatsen via fb maar dat moet je 'm wel openbaar zetten..

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 20:34

Wat een malloot Elke.

Die van mij vindt het momenteel erg leuk om in mijn capuchon te gaan hangen. Geen idee hoe hij dat heeft uitgevonden.

Zijn er nog normale paarden hier binnen dit topic?

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 20:57

Haha echt hè? En dit was nog niet eens echt het ergste dat had ze daarvoor al gedaan.. Ik vraag mezelf wel eens af waardoor dit nou komt..

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 21:03

Lithya schreef:
Wat een malloot Elke.

Die van mij vindt het momenteel erg leuk om in mijn capuchon te gaan hangen. Geen idee hoe hij dat heeft uitgevonden.

Zijn er nog normale paarden hier binnen dit topic?

Vraag het me af. :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 21:27

Ja hoor :D
Met een wat minder normale amazone, dat dan wel weer :D