Rare tijd? Ja, ik werd wakker uit een droom waarin een vriendin een megabrede kast van het turnen maar dan alleen de bovenkant bouwde met erachteraan direct als inuitje een steil van 1.30
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik zie dat nooit op m'n telefoon. 

Hoop dat ze wel wat wil filmen

Anne_GTI schreef:De NOS doet de sport afbraak door de infantiele verslaggeving. Laurens doet zijn best maar die Frits daarnaast zorgt ervoor dat niemand de moeite wil nemen om de paardensport te volgen. Daarin alleen al kan er een boel verbeterd worden. Neem als voorbeeld Hans van Zetten. Die spreekt met zoveel passie over het turnen dat ik het ook leuk vind om naar te kijken terwijl het totaal mijn sport niet is. De prestaties komen dan ook beter uit de verf. Want de medaille van Epke kreeg een extra dimensie door "En HIJ STAAAAAAT!!!! " . Ik vond het prachtig. Dat maakt dat een sport gaat leven, ook bij de mensen die normaal wegzappen.

Het feit dat ik de enige 'springruiter' op stal ben, maakt mij blijkbaar expert.
Al durf ik dit niveau nog wel vol te aan, 't zijn maar balkjes en huppels.

SannevdM schreef:Zijn er hier nog mensen die volgende week naar de indoor eventing in Nijkerk gaan?
Ik heb me zojuist ook opgegeven voor de indoor eventing bij de Voornruiters in Utrecht.
Ermelo kan ik wel starten 23 januari.