lshannah schreef:Hier inmiddels ook! Alleen blijft ie ondanks betaling in winkelwagen hangen, maar is al ingeschreven en betaald dus vertrouw erop dat het zo oké is. Succes allen!
ah oke, dat heb ik dus ook... Dan zal het wel goed zijn gok ik

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linda2008 schreef:Ik heb voor 12nov wel L2 ingeschreven.
Ik hoop dat ik die van 29-10 mijn laatste puntje in L1 heb gehaald, en anders heb ik 5-11 nog een kansje... wel een beetje tricky om zo al een klasse hoger in te schrijven zonder je punten terug te hebben, maar omdat er ook nog niet officieel bekend is of het online starten door blijft gaan, heb ik het er maar op gegokt (afmelden kan altijd nog) nu dus wel extra in spanning voor mijn punten van 29-10
![]()
PSvanLot schreef:Nou... Het begint al goed met de eerste. Filmer staat achter C op een verhoging, komt niet van de plaats en de ruiter stapt een paar keer voorbij. Dat was het dan betreft het rondje om het paard en inzoomen op sporen en bit.. Die gaat onbeoordeeld terug.
Snorlex schreef:PSvanLot schreef:Nou... Het begint al goed met de eerste. Filmer staat achter C op een verhoging, komt niet van de plaats en de ruiter stapt een paar keer voorbij. Dat was het dan betreft het rondje om het paard en inzoomen op sporen en bit.. Die gaat onbeoordeeld terug.
Een vraag voor jou als jury; bij ons is de bakrand bij C dicht (er zit wel een deur in). Voor het filmen van oefeningen bij C (dus specifiek een overgang daar) zou je het dan afkeuren als de filmer de bak instapt (paard in beeld houdend) en de oefening bij C vanuit de bak filmt en dan (paard in beeld houdend) weer terugloopt en verder filmt van achter de C? Of heb je liever dat de bak net 1 of 2 meter wordt ingekort waardoor de hoeken bij C wel wat krapper worden.
PSvanLot schreef:Ik ga nog eens wat proefjes beoordelen, tis toch geen weer om naar buiten te gaan
zodiacje schreef:Ik heb vd week gewoon in een dichte bak gefilmd en over de tenen van de filmer heen gereden. Nu heb ik ook geen oefeningen bij c maar de rest was echt prima te zien dus ook de hoeken!
(Zie hier een stukje. De ac lijn is nog een dingetje met mn nieuwe 4 jarige hihi)
https://www.instagram.com/p/CG0QW9pnwnI ... g9djekxuqb
Kaitlyn schreef:Zou een jury er niet over kunnen vallen dat je de oefening dan niet exact op de letter rijdt maar 2 meter naar binnen?
Want bij een dichte bak kun je de hoeken bij de C ook niet goed zien natuurlijk en de beenzetting van het paard ook niet. Wat doe je dan in de hoeken?
Ik kan eventueel wel bij de C 2 bakdeuren open zetten zodat bij de C alles duidelijk zichtbaar is als ze dan 2 tot 5 meter naar achteren gaan staan, maar dan zit je nog met de hoeken die dan niet volledig zichtbaar zijn. Ik denk dat het voor een jury ook heel storend is als de filmer richting elke hoek weer naar voren moet lopen om zo de hoek goed in beeld te krijgen?
PSvanLot schreef:Kaitlyn schreef:Zou een jury er niet over kunnen vallen dat je de oefening dan niet exact op de letter rijdt maar 2 meter naar binnen?
Want bij een dichte bak kun je de hoeken bij de C ook niet goed zien natuurlijk en de beenzetting van het paard ook niet. Wat doe je dan in de hoeken?
Ik kan eventueel wel bij de C 2 bakdeuren open zetten zodat bij de C alles duidelijk zichtbaar is als ze dan 2 tot 5 meter naar achteren gaan staan, maar dan zit je nog met de hoeken die dan niet volledig zichtbaar zijn. Ik denk dat het voor een jury ook heel storend is als de filmer richting elke hoek weer naar voren moet lopen om zo de hoek goed in beeld te krijgen?
Dan zul je de bak wat korter moeten maken. Aders is het niet op te lossen. Ik ga in ieder geval niet akkoord met een proef waar het paard totaal verdwijnt in de hoeken.