[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 19:35

Voor jou zijn het vergeleken met sprongen van 1.40 misschien geen hoge huppen, maar zelf vind ik het momenteel bij 1.15 wel hoog worden. Te lang niet gedaan namelijk.

Gelukkig geen bekenden volgens mij, maar kan de file vanuit huis zien.

Pech met de auto?

mistid

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 19:37

Hij komt ook op locatie, zeker als het alleen om het doormeten en wisselen van accu's is. ESA is zeker een goede!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 20:31

:Y) stond een week te vroeg in Emmeloord. _O-
Geef ik dat kind op de heenweg nog een preek over knullige planning van d'r. Nou die kreeg ik mooi terug...

Hoofd van de pony was wel geniaal met uitladen. Die snapte er ook niks meer van.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 20:51

Hahaha wat een stunt!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 20:57

Oeps := Ongelukkige timing van die preek ook :D

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 21:10

Tja was echt weer een blunder eerste klas. Startlijst stond er al een week op en ik was er stellig van overtuigd dat het vandaag was.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 21:49

Ik moet stiekem een beetje lachen :')

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 22:04

Haha ik ook hoor. Maar beter een week te vroeg dan een dag te laat.

Ik geef het op... was de kerstboom aan het opzetten. Eerst lampjes testen, deden het. Knoop ze in de boom en nu doen ze het niet.

Duidelijk niet mijn dag vandaag

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 22:43

Mirthe leuk overzicht!
Anne lekker gaan slapen dus haha, morgen weer een dag.

Ik reageer hier niet zo veel, maar lees wel (bijna) alles mee! Momenteel nog steeds zo druk met school helaas. Trainen gaat nog wel maar het op concours gaan schiet er echt bij in. Dus dat ik dit jaar lekker B wou springen met Donna is mislukt en gaan we volgend jaar nog een keer proberen maar dan bij de paarden :)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 06:51

Hier ook hoor en zelfs het trainen schiet erbij in. Straks examens na de kerst en nog veel eindejaarsopdrachten voor mijn glasatelier dus zelfs voeren en mesten wordt waargenomen :=

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 07:34

Hier straks op pad voor ML, moeten over een half uur richting stal maar ML slaapt nog, en het hooinet moet nog gevuld, transportbeschermers mee, trailer aangekoppeld en het belangrijkste kind lief moet nog verschoond en aangekleed worden.
Maar na de vorige wedstrijd waar ML ook op het laatste moment zijn bed uitkwam en ik al 1,5 uur aan het rennen was en we mot kregen besloten dat ik mij niet meer druk maak, als hij straks moet stressen om optijd op zijn paard te zitten is dat zijn probleem.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 08:00

Tjemig, daar gooide ik een emmer water over hihihi

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 10:33

Vraagje: kneveltrens met gecombineerde neusriem, kan dat? Of komen de knevels dan steeds tegen de neusriem aan?

Is ML inmiddels al uit bed? :')

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 12:27

Snorlex dat kan wel hoor! Zie mijn foto op de vorige pagina haha.

Druk Urielle!
Jes wat vreselijk irritant.

Lithya haha ja dat is waar. Vergeleken met Chall z'n hindernissen is dit nog niet zo hoog nee :P

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 13:49

Pfff En we wachten en we wachten. Had uitgerekend dat hij om 11uur/11.30 moest starten, maar hij is nog niet geweest.
Stomme club wedstrijden ook....

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 13:57

mistid schreef:
Snorlex dat kan wel hoor! Zie mijn foto op de vorige pagina haha.

:)*

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 18:19

Hahaha oeps, geniaal dan ook van die preek Anne :')

Leuk overzicht Mirthe!

Ik heb gisteren weer gelongeerd met dubbele lijn, ooit hebben we het helemaal onder de knie :P

Vandaag heerlijk naar het strand geweest, er was bijna niemand en het strand lag er ook zo mooi bij :+:
Heenweg heerlijk met een los teugeltje kunnen rijden. Even bij Julianadorp eraf, kon ik even gluren naar de restanten van het zwembad wat gisteren in de fik was gevlogen... Nou een grote stikende en smeulende hoop := Opgang er na er weer op en naar huis. Daar werd mevrouw wel erg lollig :)) Heel even wachten tot we een hond voorbij waren en oke toe maar :Y)
Nou dat was genoeg aanmoediging voor der, zoef! De tranen liepen over m'n wangen van de wind, Cas der oren vielen er bijna af :)) Die was zo belachelijk vrolijk :') Wat kunnen die paarden toch hard :=:))
Nouja het remmen was ze het alleen niet zo mee eens, dus heel klein beetje boze merrie :+
Iig zijn we lekker 2 uur er op uit geweest. Ze had er zin in! Ze stond al zo blij op stal met opzadelen :D
Afbeelding
Gaan we? Gaan we?

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 18:48

Heerlijk Goldie!
Poeeh vervelend als je zo lang moet wachten Jes..
Ik moest stiekem wel lachen Anne :P

Knappe baby gisteren
Afbeelding

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 19:06

Wat fijn dat jouw baby al buiten loopt Laura! Ik blijf met mijne nog wel even in de binnenbak :o

Lekker goldie! En met een special buitenrij hoofdstel weten ze iig dat ze iets leuks gaan doen :D

Mijn paarden gingen goed op concours. Allemaal fijne ontspannen rondjes, kunnen we met een goed gevoel naar Zuidbroek :D

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 20:45

Oh dat strand klinkt geweldig.
Mooi dat de jonkies ook goed gaan.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 21:37

Strand is gewoon geweldig. 2x daar bij Julianadorp geweest en geparkeerd bij een snackbar. Weg over en waren in de duinen.

Ziet er netjes uit Laura!!

Moest wel echt lachen hoor Anne!!

Vandaag een opruimdag gehouden. Allemaal oude school en studiedingen weggegooid. Zit op 5 vuilniszakken en wat dozen vol met papier. Voor kerst is de laatste keer dat papier wordt opgehaald, dus moet met de rest nog opschieten. Stann nog 2 kratten vol.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 22:04

Dat is vlakbij de manege waar ik vroeger les heb gegeven en waar mijn moeder haar paard heeft staan Lithya, daar vandaan rij je inderdaad zo de duinen in en het strand op! Ik mis dat soms nog wel in Tolbert :o

Ik zou ook nodig eens zo'n opruiming moeten houden. Ik heb zoveel verzameld de afgelopen jaren :=

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 22:42

Ja dat opruimen kan hier ook geen kwaad :=

Dat is een handig parkeerterrein idd Lithya :j strand is dit jaar onder hadden genomen en weer een stuk breder nu :+:

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 23:25

Ja hoorde ik. Was er met iemand die uit Julianadorp komt. Die kent het strand, dat scheelt.

Mis zowel strand als bos hier. Al is er nu genoeg water voor aquatraining.

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 01:54

Water zat. Was vanmiddag weer de deltawerken aan het naspelen in de bak. Gootjes graven enzo. Bah. Maar inmiddels walst mijn paard er nu spontaan door met longeren dus wie weet wordt hij er waterproof van. Zou handig zijn met crossen