Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb er nu een myler in, deze accepteert ze tot nu toe het beste 
Nu in de winter minder erg, dus al een tijdje een gecombineerde. Maar ik heb nog geen last van een heet wordend paard, ik moet eerder een keer extra aantrappen omdat hij (of ik ) wat onder de indruk is. Ik rij ook nog heel basic zonder spoortjes omdat ik kapstokken heb bij springen.

heel blij mee dat hij vorige zomer gedraineerd is.
Nee als ze de boel laten liggen is het niet zo erg. Maar dat doet ie nog lang niet altijd. Maar hij verbetert zichzelf wel behoorlijk gelukkig.
Die nieuwe buitenbanen zijn zo fijn! Eerder konden we deze tijd van het jaar echt niet buiten rijden op de manege 

Gelukkig alternatief vervoer kunnen regelen voor morgen. Maandag maar een garage bellen voor nieuwe accu, leeg kan haast niet, want de hoofdschakelaar stond gewoon uit.
Iets bekend over de inzittenden?

[EJL-ITP] Een fantastisch jaar met Challenge, van L tot ZZ!
Weet niet eens zeker of hij daadwerkelijk stuk is en zo ja welke van de twee dat dan is....Nee hoor, dat mag mooi iemand met goed materiaal en verstand van zaken doen
Mocht je nog tips hebben dan hoor ik het graag, nog niet eerder zoiets bij de hand gehad hier in het noorden.
Op stal raden ze me aan om ESA te bellen, die zit ook dichtbij begreep ik. Maar als jouw vriend het aan huis (in Tolbert) kan oplossen is die natuurlijk ook van harte welkom