Pas door m’n zwangerschap niet meer in m’n wedstrijd broek, maar om nu elke 2 maanden een maat groter te kopen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Barbabientje schreef:Trekken jullie als jury veel al voor niet compleet wedstrijd tenue?
Pas door m’n zwangerschap niet meer in m’n wedstrijd broek, maar om nu elke 2 maanden een maat groter te kopen
Barbabientje schreef:Trekken jullie als jury veel al voor niet compleet wedstrijd tenue?
PSvanLot schreef:Er zullen naar aanleiding van de uitspraken van zojuist nog wel een aantal online wedstrijden uitgeschreven worden.
narrator schreef:Barbabientje schreef:Trekken jullie als jury veel al voor niet compleet wedstrijd tenue?
Oei, hier hetzelfde geval.. Mijn witte rijbroek past nog net. Maar je kan altijd een elastiekje om de knoop doen, zodat je de broek een beetje bij elkaar kan houden haha. Scheelt wel dat het rijjasje(wedstrijdjasje) lang is en eroverheen valt.![]()
Ik zou nog heel graag het laatste puntje voor de M1 rijden, voordat ik stop met de wedstrijden en het paard is nog jong dus dan krijgt hij even lekker zijn welverdiende rust. Dus ik wacht met spanning op de punten van de proef van 29 oktober.
Hoelang denk jij nog door te rijden met proefjes?;)