Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barbabientje

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 16:45

Trekken jullie als jury veel al voor niet compleet wedstrijd tenue?
Pas door m’n zwangerschap niet meer in m’n wedstrijd broek, maar om nu elke 2 maanden een maat groter te kopen :+

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 16:53

Barbabientje schreef:
Pas door m’n zwangerschap niet meer in m’n wedstrijd broek, maar om nu elke 2 maanden een maat groter te kopen :+

Wedstrijd tenue is toch geen verplichting?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 16:55

Barbabientje schreef:

Niets, want je hoeft niet in tenue. Persoonlijk vind ik het wel leuker, maar in het cijfer zul je dit niet terug zien.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 17:01

Ik heb van beide proeven mijn punten terug. En ik kon het bijna niet geloven maar 2 winstpunten *\o/*
Voor de proef van 22/10 had ik 186 en voor de proef van 29/10 187,5 Leuke is dat het 2 vergelijkbare proeven waren en dat de punten van 2 verschillende jury's dus zo dicht bij elkaar lagen. Bij beide ook leuk commentaar:

"Super leuke combinatie, correct en netjes gereden, geheel zou wat meer impuls mogen hebben,als je de middengangen duidelijker laat zienkan je daar nog makkelijk hogere punten mee halen, maar zeker prettige gereden proef"
Nou daar doe je het stiekem toch ook wel voor :o

Ik had trouwens een 6 en een 7 op mijn travers, leuk want werk daar ook altijd goed aan. En zoals verwacht vooral onvoldoendes voor de keertwendingen maar voor diegene die goed ging wel een 7. Dus heb nu al bereikt dat ik dan niet zonder 1 goede keertwending de M2 doorkwam :') Vandaag goed geoefend met trainen dus hopelijk kunnen we dat zondag weer wat beter laten zien.

Kon me ook goed vinden in de protocollen, behalve qua middengang iets, die zijn dan ook net hoger beoordeeld in de 2de proef. Vind ook wel dat het soms lastig te zien is op beeld als ze van de jury af zijn. Was zelf zo ontevreden over de proeven omdat we zoveel beter kunnen :+ heb ook genoeg 4en en onvoldoendes voor alle fouten en rommeltjes, maar rij ook best veel 7ens dus blijkbaar kun je dan toch wat permitteren. Heb nu als doel voor zondag zelf wat meer los te laten en meer te genieten.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 17:03

Gefeliciteerd! *\o/*

Wij zijn nog aan het wachten, de 21e hebben we ingestuurd voor het event van de 22e en de 25e hebben we ingestuurd voor het event van de 29e.

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 17:04

Wauw, dat is lekker, 2x punten op 1 dag. En nog mooie punten ook! *\o/*

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 17:07

Gefeliciteerd met je winstpunten, super leuk commentaar ook! :D Daarnaast ook een super mooi doel voor aanstaande zondag: genieten is toch eigenlijk wel het belangrijkste van alles :j

Akke_sSpring

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 17:22

Mooie punten en fijn commentaar waar je weer verder mee kunt :) ! Gefeliciteerd!!

Ik moet van mijzelf al huishoudelijk klussen doen tussen het refeshen door. Zo wordt mijn huis opgeruimd en schoon en als beloning hoop ik een winstpunt te verdienen :D

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 17:26

Bedankt allemaal!

NadjaNadja, ja precies! Lukt me op wedstrijd heel goed, en thuis voel ik schijnbaar meer druk om te presteren er alles goed te moeten doen. STOM :+

Imaginaerum, hopelijk jij ook snel punten terug! Ik heb ook die van de 22e de 21e ingestuurd, en die van 29e zelfs pas gisteren :oo

Akke_sSpring, haha goed bezig nu moet het goedkomen :D

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 17:31

Wat goed urosa! Gefeliciteerd *\o/* Nu wil ik ook mijn punten :))

afkepieteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 18:18

Ik wacht ook nog op mijn punten van 22-10, refreshen op een dag wordt zo nog vaker :')

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 20:38

Ik krijg er zojuist nog 16 M1/M2 proeven bij. Er zijn dus nog mensen die op hun uitslag moeten wachten.

Er zullen naar aanleiding van de uitspraken van zojuist nog wel een aantal online wedstrijden uitgeschreven worden.

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 20:57

Barbabientje schreef:

Oei, hier hetzelfde geval.. Mijn witte rijbroek past nog net. Maar je kan altijd een elastiekje om de knoop doen, zodat je de broek een beetje bij elkaar kan houden haha. Scheelt wel dat het rijjasje(wedstrijdjasje) lang is en eroverheen valt.:)

Ik zou nog heel graag het laatste puntje voor de M1 rijden, voordat ik stop met de wedstrijden en het paard is nog jong dus dan krijgt hij even lekker zijn welverdiende rust. Dus ik wacht met spanning op de punten van de proef van 29 oktober. :j

Hoelang denk jij nog door te rijden met proefjes?;)

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 21:15

PSvanLot schreef:
Er zullen naar aanleiding van de uitspraken van zojuist nog wel een aantal online wedstrijden uitgeschreven worden.

Ja dat worden sowieso tot in december geen echte wedstrijden. Ik vind het jammer, maar de duidelijkheid wel fijn.

Ik heb nu trouwens in totaal 12x online meegedaan en nog steeds niet 1x dezelfde jury

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 21:29

narrator schreef:
Barbabientje schreef:

Oei, hier hetzelfde geval.. Mijn witte rijbroek past nog net. Maar je kan altijd een elastiekje om de knoop doen, zodat je de broek een beetje bij elkaar kan houden haha. Scheelt wel dat het rijjasje(wedstrijdjasje) lang is en eroverheen valt.:)

Ik zou nog heel graag het laatste puntje voor de M1 rijden, voordat ik stop met de wedstrijden en het paard is nog jong dus dan krijgt hij even lekker zijn welverdiende rust. Dus ik wacht met spanning op de punten van de proef van 29 oktober. :j

Hoelang denk jij nog door te rijden met proefjes?;)

Ik ben nu bijna 14 weken, maar vanwege vakantie enz heeft mijne al even stilgestaan.
Nu is ze meestal wel makkelijk op te pakken, dus wil het nog gaan proberen.
Hopelijk nog even 3 winstpuntjes in de B pakken..

Zit alleen te twijfelen of ik het t waard vind om daarvoor nog lid te worden enz

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 21:30

Zo... Ik heb mijn 12 protocollen weer retour gestuurd :)

Nu is het afwachten op mijn eigen resultaten maar weer

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 21:32

Wij hebben de punten van de 22e aan het eind van de middag gekregen. *\o/* We zijn hard afgestraft voor de dingen die nog niet zo goed gingen en ook weer beloond voor de dingen die wel goed gingen, dus dat was fijn. Een krap winstpuntje.

Ik heb ook nog niet één keer dezelfde jury gehad. Ik moet wel bekennen dat ik altijd opzoek wie de jury is. :o Ik vind het wel leuk om uitslagenlijsten te bekijken om te zien of de jury vaak en veel hoge punten geeft of misschien juist niet. :P Volgens mij had ik dit keer een jury die minimaal Z dressuur jureert en ook internationaal eventing, ook leuk. :D Leek er bij uitslagenlijsten niet op dat dit een Sinterklaasgevalletje is, dus om een winstpuntje te relativeren is dat wel leuk. Feit blijft wel dat m'n merrie en ik nog veel kunnen/moeten verbeteren. :)

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 21:45

Imaginaerum, super zeg, gefeliciteerd *\o/* nu lekker zo doortrainen!

Ynskek, hopelijk heb je ook snel je eigen punten!

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 21:52

ik rij niet in mijn jasje maar wel een witte broek en wit dekje.... verder heb ik alles mooi afgestemd en heb ik ook eigenlijk iedere x een 8 als cijfer en complimentje er bij dus wel belangrijk

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 21:54

Ik wilde afgelopen keer ook weer netjes in mijn rijjasje starten, maar had het met losrijden al zo ontiegelijk warm dat ik met het zwarte sport shirtje wat ik eronder aan had ben gestart. Volgende keer maar even wedstrijd shirtje aan als het weer wat warm is voor de tijd van het jaar :')

afkepieteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 00:11

Hier ook eind van de middag mijn punten van de 22e terug. Helaas geen winst, maar het was ook niet een van mijn best gereden proeven. Wel voor het eerst een 3 gescoord, op mijn middenstap met de beoordeling overhaast, let op verruimen en tact. Teruggekeken op film, overhaast was het wel en mocht meer verruimen, maar de tact vond ik goed. Misschien vertekende het wat in de blubberbak. Op de onderdelen die wel lekker ging ook fijn gepunt. Morgen nog maar een keer opgeven om te kijken of we onze laatste punt binnen kunnen krijgen in het M1, om daarna de puntjes ol de i te zetten voor de M2 :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 09:13

Helaas geen winst maar wel zoals verwacht!

Kunnen jullie het evenement van 12 november vinden in de lijst? Ik kan hem niet zien.
Zou iemand een link kunnen sturen?

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 09:14

bobje26 schreef:
Helaas geen winst maar wel zoals verwacht!

Kunnen jullie het evenement van 12 november vinden in de lijst? Ik kan hem niet zien.
Zou iemand een link kunnen sturen?

Die staat nog niet open. Niemand ziet die nog...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 09:23

Ow! Ik dacht net als vorige (die kon ik wel al vooraf 'favorieten') dat ze gewoon zichtbaar zouden zijn maar nog niet inschrijf ready.. 8-)

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 09:24

9 Uur gaat die open! :)