helmab schreef:vraagje..
Ik heb punten nog niet binnen (heb nog 1 punt nodig en dan wil ik gelijk over) mag je als je heb ingeschreven nog switchen
kwa niveau
Volgens mij kan dat via inschrijving wijzigen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
helmab schreef:vraagje..
Ik heb punten nog niet binnen (heb nog 1 punt nodig en dan wil ik gelijk over) mag je als je heb ingeschreven nog switchen
kwa niveau
tennan schreef:helmab schreef:vraagje..
kwa niveau
Dat kan, je kunt ze ook even een appje sturen. De service is heel netjes, omzetten naar een klasse hoger was bij mij binnen 5 minuutjes geregeld!
Kaitlyn schreef:Nou ik heb mijn punten terug, maar er staat commentaar dat echt niet klopt.
Zo zou ze in het galop verruimen naar draf zijn gegaan (nou ik kan het filmpje zien, daar is echt geen draf) en zou ik in de voltes meer verschil moeten laten zien, alsof we daar moesten verruimen.
Dit snap ik echt niet...
helmab schreef:ik heb weer 2 puntjes er bij.
Jammer dat niet in kan schrijven voor nieuwe online wedstrijd![]()
Hoop dat snel nieuwe datum bij staan
Akke_sSpring schreef:Gefeliciteerd met de winstpunten!! Waren dit punten voor het event van de 22e of ook al van de 29e?
Kaitlyn, wat goed van je dat je om verduidelijking vraagt. Ik heb een keer protocol terug gehad waar ik mij ook totaal niet in herkende, maar omdat het nog net een winstpunt opleverde heb ik het maar zo gelaten (in mijn ogen en die van mijn instructeur, tevens jurylid, had het hoger moeten zijn). Het jurylid maakte spelfouten, maakte gebruik van een enkel woord en bij de opmerkingen stond een opmerking die niet voor ons kon zijn. Afijn, geen handtekening of naam op het protocol van het jurylid dus ergens had ik het gevoel dat hij/zij haast had. Verder gelukkig wel vaak protocollen met herkenbare punten en fijne opmerkingen