k_m schreef:Hoe doen jullie dat met filmen in een afgesloten bak? Bij ons kan je wel achter C gaan staan, maar dan kijk je op een dikke paal.
Wij staan bij C op de bakrand

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eveline77 schreef:k_m schreef:Hoe doen jullie dat met filmen in een afgesloten bak? Bij ons kan je wel achter C gaan staan, maar dan kijk je op een dikke paal.
Wij staan bij C op de bakrand
helmab schreef:Er wordt duidelijk vermeld dat je 2 M achter de C moet staan.. zag laast ook filmpje dat je helemaal de hoek niet ziet (lijk mij niet oke)
PSvanLot schreef:Hoe doen jullie dat met filmen in een afgesloten bak? Bij ons kan je wel achter C gaan staan, maar dan kijk je op een dikke paal.
_Anneruth schreef:helmab schreef:Er wordt duidelijk vermeld dat je 2 M achter de C moet staan.. zag laast ook filmpje dat je helemaal de hoek niet ziet (lijk mij niet oke)
Als die mogelijkheid er niet is, hoeft het niet. vanaf de website paardrijden.nl: 1. Je gaat bij de letter C staan (indien mogelijk 2 tot 5 meter achter C, dit is alleen mogelijk als er geen hek of bakrand in beeld is). Is dit niet mogelijk dan mag je ook in de rijbaan staan bij C.
MerelV schreef:SilviaKok schreef:Ik vandaag mn punten ontvangen. Helaas geen beoordeling gekregen...
Rij sinds kort met zweepje en er niet aan gedacht deze weg te leggen tijdens proef. Bedacht me dit pas bij het terug kijken.... Jammer... Had hem bewust wel ingestuurd. Maar zoals verwacht, niks. Allen, 'In het M1 is geen zweep toegestaan en ik zie geen dispensatiepas voor het rijden met zweep....!'
Waar die extra puntjes dan voor zijn... snapten het met uitroepteken ook wel.![]()
Nu wachten op de uitslag van deze week!
Jammer, maar logisch helaas. Dan had je beter om kunnen zetten naar HC. Dan mag je wel met zweep rijden en had je een beoordeling gehad.
Flicka12 schreef:roosjenat schreef:Wij hebben de punten ook binnen, net geen winstpunt maar dat had ik al verwacht. Het proefje ging ook niet lekker.
Nu lekker doortrainen tot de echte wedstrijden weer beginnen.![]()
Succes allemaal!
Jammer! Op naar de volgende![]()
Wanneer had je hem ingestuurd?
Flicka12 schreef:roosjenat schreef:Wij hebben de punten ook binnen, net geen winstpunt maar dat had ik al verwacht. Het proefje ging ook niet lekker.
Succes allemaal!
Jammer! Op naar de volgende![]()
Wanneer had je hem ingestuurd?
roosjenat schreef:Wij hebben de punten ook binnen, net geen winstpunt maar dat had ik al verwacht. Het proefje ging ook niet lekker.
Succes allemaal!