[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 12:43

mistid schreef:
Hoe komen jullie aan die mijters bij je naam? :')

Handige trucjes Eva, moet ik binnenkort ook een keer mee aan de gang. Niet bang dat ie het stuk trekt?
Lieve uitstraling Laura.

Ik heb gisteren de Cantos L gereden. Ging best goed met twee foutjes. 1 jammer ander ruiterfout.

Hij had heel vlot door dat ie vooral met zichzelf aan het worstelen was, en doordat hij rustig was met z'n hoofd kreeg ie ook niet steeds van die snokken in z'n mond dus dat hielp elkaar een beetje.

Mooi gereden toch? +:)+ Langzaam een beetje ingroeien met baby Cantos!

Er was een topic op VN waarbij je je schoen kon zetten, kreeg je dus een mijter :D

Cioccolato

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 13:32

Ik ga in Kampen starten. Als van ouds een klassiek en progressief parcour!

Ja je moest 'schoentje' in je onderschrift zzetten <:)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 13:42

Leuk he? Ik vind het super gezellig, al die mijtertjes.
Succes van het weekend. Ik alleen dressuren en heb er i.v.m. ziekenhuis zoon nog niet eens opgezeten. Gelukkig kent hij zijn job.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 13:52

Hoe is het met je zoon Urielle?

Leuk, 2 rondjes! Ik ga als het goed is zondag in Amersfoort starten.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 13:54

Joh dat paard kont wel weer. Eerst je zoon maar gezond en al thuis.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 14:00

Thuis zijn we al, maar gezond nog niet dus ik blijf zelf nu ook liever binnen dan te gaan rijden. Dan maar een keer wat minder rijden van het weekend.
Zijn linkerlong is nog ontstoken.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 14:03

Idd Lithya, dat paard staat er nog wel even. Veel beterschap in ieder geval.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 15:15

Vervelend Urielle :(:) Hopelijk knapt hij snel weer helemaal op!

Mistid heeft fijn gereden met de Cantos en er was nog iemand blij van concours terug gekomen :D

Mijn paarden hebben het weekend even rust, ik ben hele weekend aan het werk en de tandarts is vandaag ook geweest :j Gister hebben ze thuis in Tolbert een rondje gesprongen, soms komt dat in de planning dan toch wel heel handig uit ;)
Gupje weer simpel foutloos rondje in de B, je ziet hem nu echt sterker worden in zijn lijf. Eddie zo makkelijk foutloos in het L dat hij zijn M-debuut heeft gemaakt. 2 foutjes onderweg, maar ook hele ruige sprongen, geeft weer vertrouwen voor de toekomst. En Bella met een foutloos rondje in het Z nu haar sportpredikaat binnen! :+: Helemaal trots op mijn gekke merrie. Vandaag had ze de kolder in de kop, ging in een keer bokken met de kop tussen de benen, maf dier :=

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 16:05

Gefeliciteerd met het predicaat Gomir!!

Had morgen wel willen starten, maar wij vieren Sinterklaas. M2 begint pas rond 19 uur. Dus ik pruts maar weer verder.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 16:56

Nog beterschap voor je zoon urielle!
Netjes mirthe!
Waauw gefeliciteerd gomir!!

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 16:58

Beterschap voor je zoon Urielle!
Gomir: gefeliciteerd met het predicaat :D

Wij doen het dit jaar helemaal anders en zetten morgen het gourmetstel op tafel :Y)

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 17:12

Gefeliciteerd Gomir! En veel beterschap voor je zoon Urielle! :)

Net terug van m'n springles. Mevrouw was drukkkkkk! :') Over de kanten hingen nog van die fraaie doeken voor de VSN Trofee van morgen, en die waren zo' op z'n Eftelings gedrapeerd. :P Nou, iedere kronkel was natuurlijk doodeng. Zucht. :o

Moest zo lachen op de dubbel: 'Deze staat op drie ruime galopsprongen, dus neem 'r niet te veel terug na de eerste'. Rin dacht helaas 'Whatevaaah!' en knalt er met twee galopsprongen doorheen. :') Gelukkig bleef ze tijdens de rest van m'n les wel braaf bij me. Beetje veel huppelgalop, maar daar is mee te leven. :D

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 21:28

Het begint om 9 uur met de BB, de B klassiek is aansluitend, de B progressief is aansluitend. De finale van de B is ook aansluitend. De L klassiek is aansluitend, de L progressief is aansluitend en de L finale ook.

Zo kan ik ook een startlijst maken. Kun je toch niks uit wijzer worden, alleen een hele grote gok. Vooral over hoe groot de finale is >;)

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 21:30

Jemig dat is stom zeg. Dikke gok hoe laat je er dan moet zijn, ken je niet iemand die in de b start die je op de hoogte kan houden?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 21:31

Zo zit de organisatie nooit met in- of uitlopen, waardoor ze geen gezeur hebben :+
Ik kan het altijd wel aardig inschatten. Aantal deelnemers aan de finale zou in het vraagprogramma moeten staan als je het niet uit de startlijst kan halen.

Bella was beetje gepikeerd dat ik er gister niet bij was geloof ik, of ze was heel erg trots op zichzelf. Iig deed dat maffe beest vandaag een demonstratie springen zonder hindernissen om mij ook even te laten zien hoe goed ze was :P Kop tussen de benen en daar ging ze, dat heeft ze echt nog nooit gedaan :o

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 22:02

Hoi! Ik weet niet of jullie mij nog kennen :+ Een tijdje terug heb ik ook veel meegepraat maar ik kwam er niet zo goed meer aan toe. Kan ik me weer aanmelden in het topic?

En wauw Gomir! Gefeliciteerd!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 22:03

Welkom terug!
Zag jullie vorige week nog een mooi rondje rijden in Tolbert :j

Ben zo trots op mijn gekke merrie :D

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 22:13

Ja super zeg! Wauw, wat ging dat in een keer hard met je paard!

Ja vorige week ging beter na gevoel dan gister. Gister ook de jonge (V. Sattisfaction) meegenomen om voor het eerst BB op concours te springen. Die liep super! Nicole werd wat te sterk op het laatste lijntje in het L :(

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 22:17

Was ook een lastig lijntje! Ed kreeg daar in het M ook net een fout op de laatste.
Mooi dat die jonge braaf was :j Die zag ik vorige week volgens mij op oefenparcours?

Bella was dus ook wel echt klaar voor het hogere werk toen ik dat gevoel kreeg begin van het jaar ;)
Ik reed er natuurlijk al 2 jaar B (en een klein beetje L mee), anders had het nooit zo snel gekund.
Maar Ed na een half jaar nu ook al in het M gestart!

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 22:28

gomir schreef:
Was ook een lastig lijntje! Ed kreeg daar in het M ook net een fout op de laatste.
Mooi dat die jonge braaf was :j Die zag ik vorige week volgens mij op oefenparcours?

Bella was dus ook wel echt klaar voor het hogere werk toen ik dat gevoel kreeg begin van het jaar ;)
Ik reed er natuurlijk al 2 jaar B (en een klein beetje L mee), anders had het nooit zo snel gekund.
Maar Ed na een half jaar nu ook al in het M gestart!

Gaat hard zeg! Mooizo!

Ja die is al een paar keer mee geweest op oefenparcours idd dus die heb je dan wel gezien! :D

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 22:31

Kind had gisteren ook concours. Tot Hindernis 5 ging dat best mooi. En toen gaf ze de pony een tik met de zweep omdat hij iets terug kwam op de dubbel. De rest ging in barrage tempo. Naja, de balken bleven wel boven dus wel weer foutloos maar niet handig gereden.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 04:18

Gas op die lolly Anne :D

Gefeliciteerd gomir, super resultaat!

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 05:38

Was ook wel stout van die pony Anne :+

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 11:11

Ik heb ook nu contact met iemand die B rijd, maar ik vind het heel irritant van de organisatie. Ik denk dat ze wel heel safe zitten, maar er veel klachten over komen. Als er geen finale tussendoor is, is het makkelijker inschatten.

Welkom terug!

En wat een stoere ava's

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 11:18

Oh Anne, dat is heel herkenbaar, een tik met de zweep en dan in een keer hard gaan :+ . gevoeligheid..

Thanks Cioccolato! Heel irritant en zeker weten dat er klachten over komen. Als je nou weet hoeveel combinaties naar de finale mogen. Hopelijk ben je gewoon op tijd en succes!