Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Unleash schreef:Nou... net proef ingestuurd maar nu hoor ik zojuist dat je eigenlijk geen stemhulpen mag geven? Oeps? Ik praat tijdens de proef best veel tegen mijn pony, en ook klikjes tussendoor... ik zeg enthousiast braaf als hij het goed doet en moedig hem soms aan met een paar klikjes.
Wat gebeurd er als een jury dat niet toe staat? Wordt je proef dan gediskwalificeerd of hoe werkt dat? Zou wel heel zuur zijn want we hebben heel fijn gereden vanmiddag.
Eerste keer dat ik hoor dat het niet mag, maar je hoort op film wel wat sneller de stemhulpen dan vanuit een auto of juryhokje natuurlijk.
Unleash schreef:Oeps, dan krijg ik echt heel veel aftrek hahahaha! Nouja, eigenlijk helemaal niet zo grappig.
Heb de regelementen ooit wel eens doorgelezen, toen ik nog tussen de pony's reed en voor het eerst ging starten. Meer dan 10 jaar geleden. Daarna eigenlijk nooit meer doorgelezen. My bad.
xRoossie95 schreef:Zo stalgenootje had toch vanavond voor me gefilmd, wel met haar telefoon ipv die van mij. Ondertussen een half uur bezig om het gedownload te krijgen en bestand om te zettenMijn telefoon kan schijnbaar geen. mov aan
Unleash schreef:Oeps, dan krijg ik echt heel veel aftrek hahahaha! Nouja, eigenlijk helemaal niet zo grappig.
Heb de regelementen ooit wel eens doorgelezen, toen ik nog tussen de pony's reed en voor het eerst ging starten. Meer dan 10 jaar geleden. Daarna eigenlijk nooit meer doorgelezen. My bad.
Suzanne F. schreef:Hopen dat de jury het geluid niet zo hard heeft staan.![]()
Anders is het een punt aftrek per keer per onderdeel. En het staat gewoon in de reglementen. Tip voor iedereen hier: lees de reglementen een keer door, staan vaak echt dingen in die je niet wist en die je kunnen helpen.
https://www.knhs.nl/media/18993/wedstri ... r-2020.pdf
xVerax schreef:xRoossie95 schreef:Zo stalgenootje had toch vanavond voor me gefilmd, wel met haar telefoon ipv die van mij. Ondertussen een half uur bezig om het gedownload te krijgen en bestand om te zettenMijn telefoon kan schijnbaar geen. mov aan
Je kunt hem denk ik het beste via haar telefoon insturen. Geeft de minste kwaliteitvermindering op de videobeelden.
Barbabientje schreef:Ik lees eventjes mee.
Mijn paard is nl thuis heel braaf, alleen bouw ik wedstrijd technisch veel te veel spanning op, dus hoop dat dit mij iets gaat brengen.
edit:
Meteen een vraagje..
Geld bij het online insturen dezelfde regels als bij aanmelden op wedstrijd?
Dus lid zijn van vereniging en startkaart hebben? (Neem zelf aan van wel, maar even te lui om het op te zoeken)
Yvank_ schreef:Dan moet je lid worden van een Nederlandse vereniging en een startpas aanvragen. Gemiddelde papieren vereniging zal je rond de €50 zitten + €30 KNHS lidmaatschap. En dan nog je startpas een dagpas is rond de €20? Dan kun je 1x starten. Al met al ben je dan bijna €100 verder voor je start.
Weallride is misschien dan een betere optie.
xRoossie95 schreef:Ben weer heel fanatiek aan het refreshen voor het event van vorige weekFoei ik.
Gisteren toch in het donker buiten proefje opgenomen. Hier een still uit de proef. Zeker met zo'n licht paard is het volgens mij goed te doen![]()
[ [url=m/hqLc4v.jpg]Afbeelding[/url] ]