Lithya schreef:Vind ik ook Elke. Al moet ik eerlijk bekennen dat als die van mij echt die achterbenen eronder klapt met strekken ik echt er haast afgeknald word.
Gelukkig ben ik daar nog niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Er is nu echt niks meer in de buurt
Maar zit dan ook onderin NH dus voor mij simpel te doen
Maar goed, ik rij dan ook geen dressuur
Goldie schreef:Ik ben echt weer heel basic aan het dressuren, vind het zo moeilijk met deze. Is ook echt een stoomlocomotief.. Maarja soms als ze door m'n been heen valt en ik leg 'm aan gaan we ineens 3x zo hard. Echt moeite om het tempo constant te houden. Schiet ze naar voren, ben ik uit balans... Is het tempo goed, dan rijden we niet waar ik wil maar valt ze naar buiten of naar binnen.. Het lijkt zo makkelijk

wist ik al... heb het ook weleens met een muur geprobeerd....
Zag er fraai uit, die had zelfs der rijbroek stuk 
anders snapt m'n neefje er niks van), longeerpad en nog een paar sokken. Daarna door naar Tolbert, paardjes van zus even geknuffeld en Eddie nog zien lopen. Lekker gelunched met z'n 3en en toen door naar onze bonte. Ze groeit lekker en komt al aardig in model. Les werd ineens vervroegd dus dat redde ik niet meer. Dus thuis gereden, ze liep zo fijn
(uiteindelijk
)