Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Destiny22 schreef:
Visconti schreef:Is er al een datum voor de wedstrijd en lokatie?
Speedster schreef:Destiny22 schreef:
Destiny22 schreef:
Mizora schreef:Kan iemand mij blijmaken met de echte link van www.bitloosdressuur.tk/ ik kan namelijk geen .tk-adressen openen.
germie schreef:Ik ben enige tijd geleden (ong. een maand) bij dhr. Bierling geweest, directeur van de KNHS. Ik heb mijn hoofdstellen laten zien. Verder heb ik aangeboden dat hij ze zelf wel mocht proberen, of dat ik anders wel een demo wilde geven.
Hier is het helaas nog niet van gekomen. Er werd niet afwijzend gereageerd, wel met interesse. Maar een echte demo of zelf uitproberen is dus nog niet gebeurd. Ik heb uiteraard tijdens mijn bezoekje ook gevraagd of hij het bitloze rijden bespreekbaar kon maken.
Zelf invloed uitoefenen kan hij niet: je hebt binnen de knhs weer aparte commissies die de reglementen en wijzigingen hierop onderhouden. Enige wat je met promotie bij diverse mensen van de KNHS kunt bereiken is dat er over gepraat gaat worden. Zelf direct invloed uitoefenen op de reglementen kan de directeur weer niet. Via dhr. Bierling is een mail van mij wel bij de wedstrijdcommissie terecht gekomen (dhr. Naber als ik mij niet vergis). Maar ook hierop helaas nog geen reactie.
Ik wacht rustig af.
Arabesk schreef:yep allebei, voor hoefslag moest ik het artikel inkorten tot 250 woordenda's 1 alinea in totaal...
fUrytjj_04 schreef:Of moet je dan ook weer zo'n boomloos zadel aanschaffen?