Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
snorkel1986 schreef:Mochten er nog liefhebbers zijn om een baan af te huren [ [url=m/h0h4PM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is in Raalte
melis_93 schreef:Ik heb dit hoofdstelnummer besteld, nog niet binnen dus kan nog niet beoordelen of t wat is voor dat geld.![]()
https://hypostore.nl/horseguard-hoofdst ... trass.html
DemiSisa schreef:Misschien stomme vraag, maar vanwaar dan per se links? Zolang de jury het kan zien, maakt het toch eigenlijk niet zo gek veel uit?
Bowo schreef:Is links ook echt een verplichting? Volgens mij niet toch?
Ik heb de linkerkant van mijn dekje namelijk geborduurd, beetje zonde om daar een hoofdstelnummer overeen te doen. En er boven lijkt me ook net wat apart.
DemiSisa schreef:Ik heb gelukkig al een hoofdstelnummer, die maak ik gewoon vast aan m'n dekje met spelden.
Ik start toevallig dinsdag in Raalte. Maar dat is voor mij ook wel echt het uiterste qua afstanden die ik rij voor wedstrijden.
Miriam91 schreef:Hoeven we ons dan niet meer voor te stellen bij de jury als iedereen hoofdstelnummers heeft?
snorkel1986 schreef:DemiSisa schreef:Ik heb gelukkig al een hoofdstelnummer, die maak ik gewoon vast aan m'n dekje met spelden.
Ik start toevallig dinsdag in Raalte. Maar dat is voor mij ook wel echt het uiterste qua afstanden die ik rij voor wedstrijden.
Leuk welke klasse ook al weer?
laat maar zag je onderschrift telaat..
Dan zie ik je wel rijden
PSvanLot schreef:Miriam91 schreef:Hoeven we ons dan niet meer voor te stellen bij de jury als iedereen hoofdstelnummers heeft?
Liever niet zelfs haha.
Ik heb daar echt zo’n hekel aan als een deelnemer tegen me gaat staat te roepen als ik bezig ben met het afwerken van de coupon.