Ik heb net mijn startkaart aangevraagd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Autumnn schreef:Welkom Famke0506! Wat rij jij?
Ik heb net mijn startkaart aangevraagddirect voor 3 (x 2) wedstrijden ingeschreven. Super veel zin in!!
Famke0506 schreef:Nu heb ik een vraagje aan jullie. ik heb nu een plastron van ES, maar deze krijg ik vanachter niet goed dicht, daardoor zit het klittenband in mn haren en knotband daar zijn er nu al een paar van kapot. Weten jullie een merk die wat ruimer valt en niet te hoog is? heb bij mezelf gemeten tussen de 40 en 42 cm zou het meest ideaal zijn, heb een brede hals
PSvanLot schreef:Famke0506 schreef:Nu heb ik een vraagje aan jullie. ik heb nu een plastron van ES, maar deze krijg ik vanachter niet goed dicht, daardoor zit het klittenband in mn haren en knotband daar zijn er nu al een paar van kapot. Weten jullie een merk die wat ruimer valt en niet te hoog is? heb bij mezelf gemeten tussen de 40 en 42 cm zou het meest ideaal zijn, heb een brede hals
Je zou het klittenband kunnen laten vervangen door een drukker en die richting de rand zetten?
Ik vind klittenband altijd ellende. Net wat scheef dicht en het zit vast aan mijn haar
Famke0506 schreef:Autumnn schreef:Welkom Famke0506! Wat rij jij?
Ik heb net mijn startkaart aangevraagddirect voor 3 (x 2) wedstrijden ingeschreven. Super veel zin in!!
Oeh leuk welke klasse?
Ik heb een 15 jarige kwpn ruin van 178 hoog (special D x Cabochon) en we hebben nu 4 wedstrijden in de B achter de rug en zijn nu B+13volgende week zondag ons L1 debuut en in december ook weer een wedstrijd in de L
[ [url=m/ZsLDwh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Autumnn schreef:Famke0506 schreef:Oeh leuk welke klasse?
Ik heb een 15 jarige kwpn ruin van 178 hoog (special D x Cabochon) en we hebben nu 4 wedstrijden in de B achter de rug en zijn nu B+13volgende week zondag ons L1 debuut en in december ook weer een wedstrijd in de L
[ [url=m/ZsLDwh.jpg]Afbeelding[/url] ]
De B!
Jullie gaan snel zeg, knap dier ooken je jasje OMG! Ik vind een mooi jasje vinden misschien nog wel het lastigst hahah ik kom er echt niet uit wat ik wil