Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bliksemflits schreef:Yvank_ schreef:Morgen komt er een update van de regering ik denk ze mede daar ook op wachten.
28e toch pas?
Flevolander schreef:lijkt me sterk, aangezien al eerder is bepaald dat evenementen (ook met minder dan 30 deelnemers) verboden zijn tot 1 juni.
bliksemflits schreef:Flevolander schreef:lijkt me sterk, aangezien al eerder is bepaald dat evenementen (ook met minder dan 30 deelnemers) verboden zijn tot 1 juni.
Dit gaat om vergunningsevenementen, daar vallen "onze" wedstrijden niet onder
Met 1 groom kom ik overigens niet zo ver, dat is dan m'n pa aka chauffeur maar die gaat echt geen proef lezen
SweetVanille schreef:Danique07 schreef:Ik ben benieuwd of er vandaag nog resultaten komen? Werkdag is zo goed als over, toch?
Ze zijn vast druk bezig! Er zijn meer proeven die beoordeeld moeten worden. Er zijn nog geen 3 werkdagen voorbij. Geduld is een schone zaak.
BrittOllie schreef:Ik sprak dit weekend een jurylid die jureert op het platform en ondanks dat hij wel lovend was over het initiatief overwoog hij toch te stoppen met jureren. Er wordt van hen verwacht dat ze 20 combinaties per week beoordelen, en uitgaande van 4 combi’s per uur verdienen ze dan een klein uurtarief.
Echter in de praktijk was hij veel meer tijd kwijt per combi omdat ze telkens moeten switchen van het programma waarin de protocol moet worden ingevuld en terug naar de video. Ook waren de filmpjes grotendeels op de kop en moest hij telkens met zijn hoofd draaien ().
Dus als het wat langer duurt of als je weinig commentaar op je protocol hebt kan het wellicht daaraan liggen.
SweetVanille schreef:Werkdagen
Edit: paardrijden.nl/bepalingen, onderaan
"De proef wordt beoordeeld door 1 jurylid. Je protocol voorzien van feedback zijn 3 werkdagen na het online event beschikbaar in Mijn KNHS"