Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 16:59

Zouden er meer "wedstrijden" worden uitgeschreven? Laatste die ik zie is 7-5-2020 en ook al vol :(

Anoniem

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 17:01

Morgen komt er een update van de regering ik denk ze mede daar ook op wachten.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 17:08

Yvank_ schreef:

28e toch pas?

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 17:09

miss_lizje schreef:
Zouden er meer "wedstrijden" worden uitgeschreven? Laatste die ik zie is 7-5-2020 en ook al vol :(

Getroost je, die was donderdag al bijna vol.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 17:12

bliksemflits schreef:
Yvank_ schreef:

28e toch pas?

Nee morgen is dé persconferentie over wat ze na 28 april gaan doen. Dat is morgen dus duidelijk. En veel sportbonden zijn toch wel bezig dat vanaf dan kleinere wedstrijden en trainingen weer opgestart mogen worden als ze 1,5 meter kunnen hanteren. Dus wie weet.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 17:15

Misschien dat ze concoursen wel weer doorlaten gaan met 1 groom en geen prijsuitreiking en kantine bijv. Gewoon proefje rijden en dan later via app/mail je protocol ofzo

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 17:17

lijkt me sterk, aangezien al eerder is bepaald dat evenementen (ook met minder dan 30 deelnemers) verboden zijn tot 1 juni.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 17:17

Flevolander schreef:
lijkt me sterk, aangezien al eerder is bepaald dat evenementen (ook met minder dan 30 deelnemers) verboden zijn tot 1 juni.

Dit gaat om vergunningsevenementen, daar vallen "onze" wedstrijden niet onder :)

Met 1 groom kom ik overigens niet zo ver, dat is dan m'n pa aka chauffeur maar die gaat echt geen proef lezen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 17:19

Flevolander schreef:

Dat gaat om vergunninsplichtige evenementen. Dat zijn dus niet de standaard dressuur en spring wedstrijden natuurlijk.

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 17:28

Ja echter is het zo dat alle sportcomplexen(op de hippische na) gesloten zijn tot 28 april. Houdt er rekening mee dat de mogelijkheid bestaat dat dit verlengt wordt, in dat geval hoef je voorlopig nog geen wedstrijden te verwachten. Wij hebben natuurlijk met onze hippische sport een bevoorrechte te positie nog voor onze dieren te mogen zorgen,, maar verwacht geen wonderen. Mochten sportclubs weer open gaan spreek je ook daarin in een opbouwende fase net als bij de rest van de economie..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 17:30

Dat is toch ook precies wat er gezegd wordt :D ? Tot 28 april gelden de maatregelen morgen komt er een uitspraak over hoe dan verder. Dat de knhs mede dat afwacht kan ik mij best indenken.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 17:33

bliksemflits schreef:
Flevolander schreef:

Dit gaat om vergunningsevenementen, daar vallen "onze" wedstrijden niet onder :)

Met 1 groom kom ik overigens niet zo ver, dat is dan m'n pa aka chauffeur maar die gaat echt geen proef lezen :')

Uit je hoofd gaat ook op wedstrijd goed hoor. Ben nu al een aantal keer alleen op op pad geweest, lekker chill juist.

Vwb wedstrijden, ik had eigenlijk in maart een wedstrijd gehad (toen her en der alles al was afgelast) en daar zouden ze dan je protocol in een postbakje leggen en mocht je prijs hebben, dan ontving je daar bericht over. Met kleine wedstrijden prima te doen, lijkt me.

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 17:35

Ik ben benieuwd of er vandaag nog resultaten bij komen? Werkdag is zo goed als over, toch? Weet iemand of het gaat binnen 3 dagen of binnen 3 werkdagen?
Laatst bijgewerkt door Danique07 op 20-04-20 18:20, in het totaal 1 keer bewerkt

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 17:38

Caritas schreef:
Uit je hoofd gaat ook op wedstrijd goed hoor. Ben nu al een aantal keer alleen op op pad geweest, lekker chill juist

Ik ben bang dat ik dan de proeven door elkaar ga halen := Ben nu ook blij dat je er maar eentje mag doen ;)

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 18:05

Danique07 schreef:
Ik ben benieuwd of er vandaag nog resultaten komen? Werkdag is zo goed als over, toch?

Ze zijn vast druk bezig! Er zijn meer proeven die beoordeeld moeten worden. Er zijn nog geen 3 werkdagen voorbij. Geduld is een schone zaak.

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 18:14

Ik vind het al knap dat ze het allemaal zo snel regelen! Uiterlijk vrijdag inleveren en nu al een deel online is echt heel snel, amper 1 werkdag.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 18:16

LienC schreef:
Ik vind het al knap dat ze het allemaal zo snel regelen! Uiterlijk vrijdag inleveren en nu al een deel online is echt heel snel, amper 1 werkdag.

Inderdaad! Daar mag best wat meer waardering zijn ipv ongeduld :j

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 18:21

Helemaal mee eens. Is voor de juryleden ook allemaal nieuw en wennen. En als ik het zo lees kan iedereen de punten ook goed plaatsen dus dat is super. Hoop dat ze hiermee doorgaan :) voor mijn pony ideaal, ik heb geen trailer en weinig tijd en door zoiets is de motivatie echt weer terug. Vanavond een proef filmen, mijn zusje start met hem ivm mijn zwangerschap maar vind het echt leuk. Met de feedback weer aan het werk, bevestigen en weer eens starten. Ideaal!

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 18:31

Ik sprak dit weekend een jurylid die jureert op het platform en ondanks dat hij wel lovend was over het initiatief overwoog hij toch te stoppen met jureren. Er wordt van hen verwacht dat ze 20 combinaties per week beoordelen, en uitgaande van 4 combi’s per uur verdienen ze dan een klein uurtarief.
Echter in de praktijk was hij veel meer tijd kwijt per combi omdat ze telkens moeten switchen van het programma waarin de protocol moet worden ingevuld en terug naar de video. Ook waren de filmpjes grotendeels op de kop en moest hij telkens met zijn hoofd draaien ( :') ).

Dus als het wat langer duurt of als je weinig commentaar op je protocol hebt kan het wellicht daaraan liggen. :o

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 19:11

SweetVanille schreef:
Danique07 schreef:
Ik ben benieuwd of er vandaag nog resultaten komen? Werkdag is zo goed als over, toch?

Ze zijn vast druk bezig! Er zijn meer proeven die beoordeeld moeten worden. Er zijn nog geen 3 werkdagen voorbij. Geduld is een schone zaak.

Vroeg me af of het nou 3 dagen of 3 werkdagen is?

Ik heb helaas nog geen resultaat van 17 april

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 19:15

Werkdagen :)

Edit: paardrijden.nl/bepalingen, onderaan

"De proef wordt beoordeeld door 1 jurylid. Je protocol voorzien van feedback zijn 3 werkdagen na het online event beschikbaar in Mijn KNHS"

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 19:18

Dispar_Vulgo schreef:
Vroeg me af of het nou 3 dagen of 3 werkdagen is?

Ik heb helaas nog geen resultaat van 17 april

Afbeelding
3 werkdagen

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 19:19

BrittOllie schreef:
Ik sprak dit weekend een jurylid die jureert op het platform en ondanks dat hij wel lovend was over het initiatief overwoog hij toch te stoppen met jureren. Er wordt van hen verwacht dat ze 20 combinaties per week beoordelen, en uitgaande van 4 combi’s per uur verdienen ze dan een klein uurtarief.
Echter in de praktijk was hij veel meer tijd kwijt per combi omdat ze telkens moeten switchen van het programma waarin de protocol moet worden ingevuld en terug naar de video. Ook waren de filmpjes grotendeels op de kop en moest hij telkens met zijn hoofd draaien ( :') ).

Dus als het wat langer duurt of als je weinig commentaar op je protocol hebt kan het wellicht daaraan liggen. :o

Oh lastig! Klinkt niet ideaal nee. Met 2 beeldschermen (een met protocol en een met video) en pauzeerknop lijkt me een kwartier op zich wel haalbaar. Maar aldoor heen en weer is heel irritant denk ik.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 19:42

SweetVanille schreef:
Werkdagen :)

Edit: paardrijden.nl/bepalingen, onderaan

"De proef wordt beoordeeld door 1 jurylid. Je protocol voorzien van feedback zijn 3 werkdagen na het online event beschikbaar in Mijn KNHS"

Ohh balen zeg! Voor niks de hele dag in spanning mijnknhs zitten checken!
Ik dacht écht dat er (eerst) 3 dagen stond -O-

MisticRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 19:53

Er staan ineens weer allemaal rubrieken open!