De hele zomer weinig gedaan, eerst paard kreupel door dat het zadel niet goed zat en daarna had ze bloedarmoede. En ben zelf een maand op vakantie geweest in totaal
Ze zou eerst mee naar Ameland maar door al het gedoe besloten haar thuis te laten. Nu ben ik haar weer aan het oppakken en dat doet ze heel goed! Zadel ligt nu ook EINDEEEELIJK goed!@haasje, au pijnlijk! Ik moet mijn verstandskiezen ook laten trekken maar durf het niet... Heel veel beterschap ook met je enkels

@katja soms moet je ook even zo'n les hebben tijdens een wedstrijd. Goed leermoment! Nog steeds dan een nette score hoor
@liqourice dat klinkt als een pittig weekje! Heb je veel geleerd?? Ik ben benieuwd wie je het meest bevallen is.
@suikermeisje, pfffff twee uur tussen de proeven
dat heb ik echt nog nooit gehad! Lijkt mij helemaal niks..@vivre, welkom!
) dus dat kan ook altijd nog.
Maar ik kon het er nu van nemen, ben namelijk opzoek naar een tweede paard en dan zal ik veel minder op vakantie kunnen. Ik ga vanavond kijken, voor de tweede keer, bij een everdale x krack c. Nog wel wat groen maar dat wil ook graag

Bedankt voor het meedenken! Maar deze is helaas wel iets te oud voor wat ik zoek.