[HK] B-debuut in 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 21:59

venivedivici schreef:
Ghostattack, wat een grapjas.
Lente in der bol :brr: ?

Nee helaas een met een moeilijk karakter. Heeft bijna een jaar geduurd voordat ik überhaupt kon rijden. Ze is hem een maand na aankoop geflipt, dus moest opnieuw beginnen vanaf 0 met inrijden/doorrijden. Inmiddels heeft ze zo goed als geen stress of angst meer met rijden, maar nu beginnen de praatjes te komen. Probleem is, je kan haar niet te hard aanpakken, want dan kun je weer bij 0 beginnen. Je moet het dus slim aanpakken :')

Shelly21

Re: [HK] B-debuut in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 22:42

Nou ik heb vanavond springles gehad met Salvador(bijrijdpaard) bij de vereniging. Ging mooi! Laatste keer rot afgesloten met alleen maar weigeringen. Bleek dat hij niet helemaal lekker in zijn lijf zat. Korte pauze gehad en dat behandeld. Hij sprong vandaag super! Weer klein parcoursje gedaan hij had het gas erop.

Afbeelding

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 00:01

primadonna_ Leuk! :D Ik sta met haar in Moordrecht, dus redelijk dezelfde kant op als jij. :P

ghostattack Ik volg je filmpjes op YouTube, leuk dat ik je hier tegenkom! :)

Momenteel kampen we helaas met een blessure dus moeten we 2/3 weken stappen, waarvan de eerste week erop zit!! De binnenste banden van haar hoefgewricht zijn geïrriteerd. Gelukkig niks gebroken, daar was ik het meeste blij mee, maar helaas liggen we er wel heel eventjes uit net nu we zo lekker bezig waren.

Geen bijleespost maar wel alles bijgelezen, zit namelijk op mijn telefoon.

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 07:52

Moordrecht is inderdaad in de buurt :) Ik wil dit jaar sowieso richting de Zuidplasruiters komen voor een cross clinic, is daar ook :)

Wat balen zeg dat hij een blessure heeft! Hopelijk geneest het snel door de rust! Succes!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 09:01

Niemand uit friesland hier?

Pfff en jullie bijhouden is lastig hoor. Ik lees stiekem op mijn werk of op de telefoon. Op iedereen reageren is bijna onmogelijk haha. Dus resprect!

@primadonna hoe doe je zo'n meeleespost waar je alle quotes in krijgt? Is daar een knopje voor quote je steeds iedereen en stop je het in een nieuw bericht?

Hier gisteren even naar de binnenbak geweest. Was wel koud haha. Wel lekker gereden. Hij was erg adgevallen toen hij op stal kwam en wat futloos. Maar hij liep nu weer meer door.

Uiteraard ff spammen.

Afbeelding

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 10:03

Euj mijn jonkie staat op de voorpagina bij uitgelicht :=

morris01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 10:25

@montekarlo zijn ook echt mooie foto's!

@mcjv mijn draakje komt ook uit moordrecht misschien ken je haar wel officieel heet ze cartier en is van Anne versloot geweest?

Hoe komt je paard aan deze blessure, balen zeg!

@gaaf Shelly, fijn dat het nu weer goed ging!

@primmadonna mooie spulletjes hoor!

Gisteren weer bij draakje geweest ging super goed, heel even een storing maar heb haar er snel door kunnen rijden en daarna ging het super! Als het zo doorgaat kan ze snel naar huis *\o/*
Laatst bijgewerkt door morris01 op 06-01-17 10:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 10:25

Cool... is ook een knapperd!

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 13:41

Helaas is mijn les niet doorgegaan vanwege een keiharde bak... Ik hooo komende maandag een lesje te rijden

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 13:58

FleurSandro schreef:
Helaas is mijn les niet doorgegaan vanwege een keiharde bak... Ik hooo komende maandag een lesje te rijden

Hier ook geen beginnen aan -O-
Het is hier min 6 haha :brr:

Larissajulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 14:28

Jaa Joltsje, ik woon in Friesland :D

Wat leuk dat je in uitgelicht staat met je knappe jonkie!

Ik hoorde al dat iemand super punten had! Lekker zo door gaan!

Verder ook heel wat draken hoorde ik, daar kan ik in mee praten :')

Voor de rest gelukkig ook heel wat mensen die fijn aan het trainen zijn :D

Gister had ik Larissa nog even gelongeerd. Wat een draak was t... volgens mij had ze heel goed door dat ik me niet zo goed voelde haha. Ze is echt wel gewend aan dat de dubbele longe achter haar langs gaat, maar gister was het ineens wat spannend. Heel hoog bokken (ik hield m'n hard vast voor die achterbenen en dat touw), rennen.... pfoe, ze had wat energie over volgens mij :') uiteindelijk kon t weer normaal gelukkig. Vanavond hebben we weer les, zin in!

Ook had ik nog een topic gemaakt: [RIJ-ITP] Ode aan mijn bijzondere merrie

Pien1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:20

Pffff gister zou definitieve startlijst online komen maar nu staat er dat ze die vanavond pas plaatsen en dat de tijden drastisch kunnen veranderen. Denk dat dit met het weer te maken heeft. Zoals het nu is wil ik wel graag gaan maar met sneeuw en ijzel zeg ik af en neem ik de kosten maar voor lief. Liever veilig ergens aankomen. Wel jammer voor de aller eerste wedstrijd

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 19:16

Ze geven voor vanacht ijs regen op! Ik zou t er niet op durven wagen := maarja ik ben huiverig wat betreft trailer hebben laatst een ongeluk ermee gehad.

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 19:23

Ik zou het ook niet durven.
Gelukkig heb ik zondag wedstrijd en moet dan de grootste zooi wel gedooid zijn.

Pien1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 19:47

Ik beslis morgenvroeg omdat de weersvoorspellingen soms heftiger zijn dan daadwerkelijk het weer

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 19:50

Er is wel code oranje afgegeven. Ik had de gok niet gewaagd morgen.

Pien1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 19:53

Ik neig ook van niet maar als het morgen vroeg is zoals nu dan wil ik wel gaan. Het is nu droog alleen koud en er komt geen neerslag aan. Vandaar dat ik morgen kijk. Breng m'n paard en mezelf niet onnodig in gevaar natuurlijk. Bij enig twijfel ga ik niet. :)

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 19:59

Nee inderdaad. Je moet toch al betalen dus of je nu afmeld of morgen vroeg maakt ook niet uit.

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 20:54

Saskia_paard schreef:
Wauw PrimaDonna_ wat een super gaaf zadel heb je! Voora die achterkant <3 en die singel mag er ook wel wezen!

Dankje! Ben er ook helemaal verliefd op! :)

MonteKarlo schreef:
Sorry dat ik even niet op jullie allemaal reageer, maar om even terug te komen op gisteren: (je moet goed kijken het was donker toen ik ging longeren)

[ [url=m/Edbp1z.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/sfFXgQ.png]Afbeelding[/url] ]

Foto's zijn van het stappen, had in de andere gangen mijn handen vol, hij was het er niet mee eens en brak de halve cirkel af, en guess what het vriest hier en vanacht wordt het -10 wat betekend dat de baan opvriest en ik dus weer voor m'n gevoel bij 0 kan gaan beginnen na het weekend als de vorst weg is.

Wat goed dat je de tip van het touwtje hebt opgevolgd! Hoe liep ze erop?

venivedivici schreef:
Vandaag weer gereden met duke, hij was een beetje fribsig haha, en begint beetje praatjes te krijgen.
Voor de rest fijn gereden!

Heb ook de fotos binnen van de crossclinic!

[ [url=m/ozBXHi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aVgj5H.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KTNG77.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wi3A1Y.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kwaliteit is niet alles :')

Je foto's zijn super leuk! :)
Hahaha stoute Duke!

Pien1989 schreef:
Whooo prima-donna dat zadel! En de singel, helemaal afgestemd ;-) voor de uitstraling in het geheel scoor je vast mega hoog.

Voor zaterdagnacht (vrijdag naar zaterdag) voorspellen ze echt giga veel ijzel sneeuw en kou. Als dat maar goed komt met de trailer rijden!!!! Weer bericht wel ff afwachten, soms is er paniek om niks maar het moet wel veilig zijn.

Dankje! :) Haha ik zei al tegen de eigenaresse; als ik nu geen 9 krijg voor mijn uitstraling weet ik het ook niet :')
Ik kreeg vanmiddag een alarm bericht van Buienradar over code oranje, dus ging even kijken en het trekt echt flink over Rotterdam heen, dus ben erg benieuwd! Ik vind het weer wel best zo, koud en een zonnetje. Vriezen, laat dat maar weg! :brr:

Shelly21 schreef:
Nou ik heb vanavond springles gehad met Salvador(bijrijdpaard) bij de vereniging. Ging mooi! Laatste keer rot afgesloten met alleen maar weigeringen. Bleek dat hij niet helemaal lekker in zijn lijf zat. Korte pauze gehad en dat behandeld. Hij sprong vandaag super! Weer klein parcoursje gedaan hij had het gas erop.

[ [url=m/TFBMES.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat fijn dat je na die down tijd weer fijn hebt gesprongen! Een moe en voldaan paard op de foto haha!

Joltsje schreef:
Pfff en jullie bijhouden is lastig hoor. Ik lees stiekem op mijn werk of op de telefoon. Op iedereen reageren is bijna onmogelijk haha. Dus resprect!

@primadonna hoe doe je zo'n meeleespost waar je alle quotes in krijgt? Is daar een knopje voor quote je steeds iedereen en stop je het in een nieuw bericht?

Hier gisteren even naar de binnenbak geweest. Was wel koud haha. Wel lekker gereden. Hij was erg adgevallen toen hij op stal kwam en wat futloos. Maar hij liep nu weer meer door.

Uiteraard ff spammen.

[ [url=m/0Gy0Jh.png]Afbeelding[/url] ]

Hahaha ik lees alles netjes na :+ Heb ik wat te doen!
Ik quote het bericht, dan reageer ik eronder en kopieer ik het. Dan klik ik bij het volgende bericht ook weer op quote en dan plak ik het vorige bericht erboven. Heel simpel en kost je minder gedoe ;)

Leuke foto's! :)
Heerlijk zo'n binnenbak nu! Wij hebben een kleine binnenbak maar merken nu dat we een grotere toch wel missen.. Je kan er net niet lekker in rijden. Maar we hebben tenminste iets, dus mogen al blij zijn :) Je betaald hier echt veel voor stalling in deze regio... :(

MonteKarlo schreef:
Euj mijn jonkie staat op de voorpagina bij uitgelicht :=

Ik zag hem net! :) Super leuk! *\o/*
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik die uitgelicht knop altijd vergeet bij een topic dat ik leuk vind.. :')

morris01 schreef:
Gisteren weer bij draakje geweest ging super goed, heel even een storing maar heb haar er snel door kunnen rijden en daarna ging het super! Als het zo doorgaat kan ze snel naar huis *\o/*

Wat ontzettend fijn dat het rijden zo goed gaat! :)
Ben benieuwd hoe hij het straks bij je thuis gaat doen!

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 20:55

Ik zou het ook niet aandurven om te gaan rijden met ijzel..
Is wel jammer dat je eerste wedstrijd dan meteen niet door kan gaan, maar een ongeluk met je paard en trailer wil je ook niet hebben!
Maar kosten..? Neem aan dat je nergens voor hoeft te betalen toch als je niet gaat rijden.. Vind dat wel heel raar anders...

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 20:56

Ik ga zo beginnen aan een topic met de foto's van Donna die vorige week waren gemaakt :)
Kijken hoe ver ik kom.. plaats zelden een topic.. alleen deze loopt goed _O-

Pien1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 20:57

foutje ;-)
Maar ja je moet helaas betalen als je na woensdag je wedstrijd afzegt.
Ze komen na 20.00 met een bericht. Misschien cancelen hun het wel.
Laatst bijgewerkt door Pien1989 op 06-01-17 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 20:58

PrimaDonna_ schreef:
Ik zou het ook niet aandurven om te gaan rijden met ijzel..
Is wel jammer dat je eerste wedstrijd dan meteen niet door kan gaan, maar een ongeluk met je paard en trailer wil je ook niet hebben!
Maar kosten..? Neem aan dat je nergens voor hoeft te betalen toch als je niet gaat rijden.. Vind dat wel heel raar anders...

Zo raar is dat niet.. de vereniging heeft al kosten moeten maken. Het zou coulant zijn als je door deze omstandigheden niet hoeft te betalen maar raar vind ik het niet.

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 21:26

Pien1989 schreef:
foutje ;-)
Maar ja je moet helaas betalen als je na woensdag je wedstrijd afzegt.
Ze komen na 20.00 met een bericht. Misschien cancelen hun het wel.

Ben benieuwd

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 22:23