Saskia_paard schreef:Wauw PrimaDonna_ wat een super gaaf zadel heb je! Voora die achterkant

en die singel mag er ook wel wezen!
Dankje! Ben er ook helemaal verliefd op!
MonteKarlo schreef:Sorry dat ik even niet op jullie allemaal reageer, maar om even terug te komen op gisteren: (je moet goed kijken het was donker toen ik ging longeren)
[ [url=m/Edbp1z.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sfFXgQ.png]Afbeelding[/url] ]
Foto's zijn van het stappen, had in de andere gangen mijn handen vol, hij was het er niet mee eens en brak de halve cirkel af, en guess what het vriest hier en vanacht wordt het -10 wat betekend dat de baan opvriest en ik dus weer voor m'n gevoel bij 0 kan gaan beginnen na het weekend als de vorst weg is.
Wat goed dat je de tip van het touwtje hebt opgevolgd! Hoe liep ze erop?
venivedivici schreef:Vandaag weer gereden met duke, hij was een beetje fribsig haha, en begint beetje praatjes te krijgen.
Voor de rest fijn gereden!
Heb ook de fotos binnen van de crossclinic!
[ [url=m/ozBXHi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aVgj5H.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KTNG77.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wi3A1Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kwaliteit is niet alles

Je foto's zijn super leuk! 
Hahaha stoute Duke!
Pien1989 schreef:Whooo prima-donna dat zadel! En de singel, helemaal afgestemd

voor de uitstraling in het geheel scoor je vast mega hoog.
Voor zaterdagnacht (vrijdag naar zaterdag) voorspellen ze echt giga veel ijzel sneeuw en kou. Als dat maar goed komt met de trailer rijden!!!! Weer bericht wel ff afwachten, soms is er paniek om niks maar het moet wel veilig zijn.
Dankje!
Haha ik zei al tegen de eigenaresse; als ik nu geen 9 krijg voor mijn uitstraling weet ik het ook niet
Ik kreeg vanmiddag een alarm bericht van Buienradar over code oranje, dus ging even kijken en het trekt echt flink over Rotterdam heen, dus ben erg benieuwd! Ik vind het weer wel best zo, koud en een zonnetje. Vriezen, laat dat maar weg!
Shelly21 schreef:Nou ik heb vanavond springles gehad met Salvador(bijrijdpaard) bij de vereniging. Ging mooi! Laatste keer rot afgesloten met alleen maar weigeringen. Bleek dat hij niet helemaal lekker in zijn lijf zat. Korte pauze gehad en dat behandeld. Hij sprong vandaag super! Weer klein parcoursje gedaan hij had het gas erop.
[ [url=m/TFBMES.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat fijn dat je na die down tijd weer fijn hebt gesprongen! Een moe en voldaan paard op de foto haha!
Joltsje schreef:Pfff en jullie bijhouden is lastig hoor. Ik lees stiekem op mijn werk of op de telefoon. Op iedereen reageren is bijna onmogelijk haha. Dus resprect!
@primadonna hoe doe je zo'n meeleespost waar je alle quotes in krijgt? Is daar een knopje voor quote je steeds iedereen en stop je het in een nieuw bericht?
Hier gisteren even naar de binnenbak geweest. Was wel koud haha. Wel lekker gereden. Hij was erg adgevallen toen hij op stal kwam en wat futloos. Maar hij liep nu weer meer door.
Uiteraard ff spammen.
[ [url=m/0Gy0Jh.png]Afbeelding[/url] ]
Hahaha ik lees alles netjes na
Heb ik wat te doen!
Ik quote het bericht, dan reageer ik eronder en kopieer ik het. Dan klik ik bij het volgende bericht ook weer op quote en dan plak ik het vorige bericht erboven. Heel simpel en kost je minder gedoe
Leuke foto's! 
Heerlijk zo'n binnenbak nu! Wij hebben een kleine binnenbak maar merken nu dat we een grotere toch wel missen.. Je kan er net niet lekker in rijden. Maar we hebben tenminste iets, dus mogen al blij zijn
Je betaald hier echt veel voor stalling in deze regio...
MonteKarlo schreef:Euj mijn jonkie staat op de voorpagina bij uitgelicht

Ik zag hem net!
Super leuk!
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik die uitgelicht knop altijd vergeet bij een topic dat ik leuk vind..
morris01 schreef:Gisteren weer bij draakje geweest ging super goed, heel even een storing maar heb haar er snel door kunnen rijden en daarna ging het super! Als het zo doorgaat kan ze snel naar huis

Wat ontzettend fijn dat het rijden zo goed gaat! 
Ben benieuwd hoe hij het straks bij je thuis gaat doen!